August 20, 2001
Starscream wrote: Har också läst att någon fått åkt in för det gjort så.... lagomt pinsamt 🙂 det stog att de för in en trasa med kylsalva i rektum, sen måste en doktor kontrollera så det inte har hänt något som stör avföringens sista resa i kroppen. 🙁
Ja om det verkligen inte är något som stört så är det väl ett under då 😉
Hmm... om man har brännskador i röven och någon kör upp en trasa med salva... det borde göra ont 😉
July 8, 2003
Gueno wrote: Dom som har rövskägg (99%) kan nog få det rätt så hett om det börjar brinna..
Man skulle gjort detta när man var ung med andra ord. =)
Det finns ju filmer med folk som tänder eld på fisar på internet...
Jag fes ju som fan igår, skulle ha tänkt på detta då. =)
Tror ni det uppskattas om man gör det på en föreläsning? =)
Lärare: "De dialektala synonymerna..."
Jag: "Vänta vänta! Tyst, tyst! Kolla här!!!"
Braaaaaaaaaakare!!!! Flammor!!! Åhh, hett hett!!!
Alla andra: "lol?"
=)
November 16, 2002
Kame_boy wrote: Hahahahahaha 😀 CoLiC o sina bravader 😉 det är ett under att han och medmänniskor inom 100 meters radie klarade sig oskadda. I och för sig så drabbades en mygga 🙂
hahahaha
ja och det är ett under att alla inom 100mbits hastighet klarar sig undan colic oxå
September 13, 2002
caged wrote:
Alla andra: "lol?"=)
:bgrin:
bränna fis e inget jag provat.. har dock fd. bekanta som roade sig på detta sättet vid yngre ålder
July 8, 2003
heimdal wrote: [quote=caged]
bränna fis e inget jag provat.. har dock fd. bekanta som roade sig på detta sättet vid yngre ålder
Med tanke på att medelåldern ligger runt 30 i min fullklass så kanske de inte räknas till yngre åldern. Har desstuom en massa surkärringar också...
June 17, 2001
heimdal wrote: [quote=caged]
Vill inte vara elak på något sätt, men på den avataren ser det ut som om du göra samma sak som Colic gjorde när han tog kol på myggstackaren.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
August 20, 2001
Alex aka NH|WiggeR wrote: [quote=heimdal][quote=caged]
Vill inte vara elak på något sätt, men på den avataren ser det ut som om du göra samma sak som Colic gjorde när han tog kol på myggstackaren.
Hehe 😉
2 Guest(s)