January 15, 2004
Nu har jag varit uppe sen 1. Det funkar ganska bra med att sysselsätta sig och vara lite social. Konstigt nog va några öl inte heller i vägen, kanske för att det var gratis och man ville snylta i det längsta. Finns inte en chans att jag klarar mig många timmar till, och jag har många timmar att kompensera för.
October 26, 2002
caged wrote: [quote=chippen][quote=caged]F**ked up dygnsrytm? Testa jobba som tidningsbud. I början så gick jag och la mig vid tio på kvällen, somnade aldrig före ett och vaknade tre när klockan ringde, seg som f*n.
Nu är jag uppe tills jag kommer hem från jobbet vid sex på morgonen, går och lägger mig vid sju (efter frukost och surfande) och sover till halv tre ungefär. =)
och tjänar??
Mindre än dig, troligtvis... =)
Vet faktist inte om jag ska vara ärlig.... Ungefär 5000 kr/månad om man tar ut semesterersättningen skulle jag tro. Det är lite olika beroende på hur många extrablad osv men ca 4500-5000 kr
Mindre än mig my ass... jag kännar inte en jävla spänn... men det är alltid trevlig att veta vad andra tjänar...
July 8, 2003
chippen wrote: [quote=caged][quote=chippen][quote=caged]F**ked up dygnsrytm? Testa jobba som tidningsbud. I början så gick jag och la mig vid tio på kvällen, somnade aldrig före ett och vaknade tre när klockan ringde, seg som f*n.
Nu är jag uppe tills jag kommer hem från jobbet vid sex på morgonen, går och lägger mig vid sju (efter frukost och surfande) och sover till halv tre ungefär. =)
och tjänar??
Mindre än dig, troligtvis... =)
Vet faktist inte om jag ska vara ärlig.... Ungefär 5000 kr/månad om man tar ut semesterersättningen skulle jag tro. Det är lite olika beroende på hur många extrablad osv men ca 4500-5000 kr
Mindre än mig my ass... jag kännar inte en j**la spänn... men det är alltid trevlig att veta vad andra tjänar...
Nåja, det är ju bara sommarjobb, och bara denna månad.. Men men, söker ju som sagt extrajobb enligt den andra tråden jag skapade.
3 Guest(s)