April 1, 2003
var ute o festa igår...vaknar idag...ser att mina ögon är helt glänsande...o rödsprängda.....finns de någe sätt att få bort det? typ dricka massa te-vatten?
hur fixar man en fet baksmälla då? har suttit nu i två timmar o drukit massa vatten..m,en det hjälper inte...mår lika skit ändå...
January 23, 2002
Finns ju diverse tips å trix som funkar mer eller mindre.
Googlade lite och hittade bl.a. http://www.bakfyllan.com och en annan guide.
Mitt bästa tips, som är lite sent för dig nu, är att dricka lite vatten titt som tätt under festen samt att dricka mycket vatten när man kommit hem, innan man går å lägger sig. 🙂
February 4, 2003
oxiswoofer wrote: var ute o festa igår...vaknar idag...ser att mina ögon är helt glänsande...o rödsprängda.....finns de någe sätt att få bort det? typ dricka massa te-vatten?
hur fixar man en fet baksmälla då? har suttit nu i två timmar o drukit massa vatten..m,en det hjälper inte...mår lika skit ändå...
Vanligtviss när man är bakfull så brukar man inte sitta vid datorn (om det är så jobbigt som du påstår...)
Testa att inte sitta där, och istället lägga dig i sängen.
Eller så kanske du helt enkelt överdriver (jag vet inte jag- jag vet inte jag).
Finns tyvärr en tendens på NH att många överdriver sitt drickande för att vara lite coola. Kanske inte du gör just nu, men börjar ändå tröttna på dessa "fylle-trådar".
Krya på dig.
(menade inget illa mot dig, bara min personliga uppfattning..)
November 4, 2001
Återställaren fungerar alltid;)
Nej men fan kröka inte så mycket så man blir bakis!
Lite sliten är man alltid efter partyt men menar är det så så ögonen ör blodsprängda och det bara snurrar typ inte fan sätter man sig och skriver en tråd i ett forum.
Håller med folket ove.. lite välmycket snack tror jag
August 16, 2002
Mirkl0rd wrote: ögondroppar funkar stabilt.. finns nått som heter "ClearEyes" lr liknande, ögona blir kritvita på direkten ^^ .. går säkert o beställa på internet nånstanns.
cleareyes är jättebra ifall man har röda ögon, av ett skäl eller annat... tror att ICS (inner city smokers) vid mariatorget har det... om du åker t-bana till mariatorget, går upp och kollar till höger så ser du flaggan...
annars så innehåller nezeril exakt samma grejer som cleareyes, och dom gör dina ögon vita igen på no time, det kan jag intyga... nezeril finns på apoteket, men se till o inte ta nezeril mint, för det svider som fan, det kan jag också intyga
October 22, 2002
keffing wrote: [quote=Mirkl0rd]ögondroppar funkar stabilt.. finns nått som heter "ClearEyes" lr liknande, ögona blir kritvita på direkten ^^ .. går säkert o beställa på internet nånstanns.
cleareyes är jättebra ifall man har röda ögon, av ett skäl eller annat... tror att ICS (inner city smokers) vid mariatorget har det... om du åker t-bana till mariatorget, går upp och kollar till höger så ser du flaggan...
annars så innehåller nezeril exakt samma grejer som cleareyes, och dom gör dina ögon vita igen på no time, det kan jag intyga... nezeril finns på apoteket, men se till o inte ta nezeril mint, för det svider som fan, det kan jag också intyga
Är inte Nezeril näsdroppar?? 🙄
1 Guest(s)