September 12, 2001
stormaz wrote: [quote=Marqz]Ska till Tandådalen på söndag. Fan vad gött det ska bli. Nån annan som ska dit på sportlovet?
Bryt ingenting, är mitt sjukhus du belastar (Moras.) Jobbigt när massa Stockholmare kommer hit och svärmar över sjukhuset me massa benbrott. Kika upp i Kråkberg en sväng om du har lust, om du åker genom Mora kommer du åka typ 50 meter från mitt hus 😀
Och om ni ska käka i Mora skall ni käka på pizzeria Torino, feting bra pizziera.
http://home.spd.nu/synaps/torino.htm
Hehehe...
Jag kan ju säga att det förekommer vadslagning om hur många "turister" som kommer in med brutna ben 🙂
June 16, 2002
69link wrote: Oj, offpist i Lindvallen. Den enda roliga backe jag hittat söder om Åre i Sverige är väggen på hundfjället. Att köra ner rakt under sittliften är kul 😉 Men det är knappast offpist.
Jups, väggen äger.... förra året när jag åkte skidor var min kompis med, det var första gången han åkte skidor och på sista dagen tog han väggen, han va rät grym för att vara första gången.
May 23, 2001
Varför åka skidor när man kan åka spark? Va ska de upp till backen för när de finns plan mark? Och när vi åker skoter och når till fjällets topp varför har nån envis jävel klättrat ända upp? Varför alla backar och varför alla spår när ändå ingen från orten på skidan står?
En vers eller nått från Niss Olsson - Sparklåten. En från Idre eller om det var Malung som gjort låten. Jäkligt bra låt.... 🙂 Jag har massa anti sthlm låtar så om ni har vägen förbi och vill höra lite anti sthlm musik är det bara att kika in 🙂
1 Guest(s)