April 10, 2001
Hur gammal är den?
Fjärkontrollen till min ena tv, en gammal kendo från -97 gick sönder, knapparna vägrade fungera. Till den skaffade jag en universalkontroll Thomson ROC 340, var osäker på om den skulle fungera, men den scannade av tv,n och nu fungerar den ypperligt. Denna kontroll tar givetvis även video, stereo osv.
February 24, 2003
April 10, 2001
Coore wrote: hmm.. om en sak från 97 är gammalt enligt peter... vad ska man då kalla dig peter? fosil? 😛
hehehe Kåre,, jadu. en tv har väl en livslängd på max 10 goda år sen börjar dom ju sunka ihop,,
Och visst, om jag är fosil i dina ögon, ja vad gör det då dig till, knappt kommit till stadiet utvecklad barnrumpa. 🙂
January 4, 2001
Peter@20ghz wrote: [quote=Coore]hmm.. om en sak från 97 är gammalt enligt peter... vad ska man då kalla dig peter? fosil? 😛
hehehe Kåre,, jadu. en tv har väl en livslängd på max 10 goda år sen börjar dom ju sunka ihop,,
Och visst, om jag är fosil i dina ögon, ja vad gör det då dig till, knappt kommit till stadiet utvecklad barnrumpa. 🙂
fan, där blev jag ju ägd... 🙁
🙂
July 27, 2002
Coore wrote: [quote=Peter@20ghz][quote=Coore]hmm.. om en sak från 97 är gammalt enligt peter... vad ska man då kalla dig peter? fosil? 😛
fan, där blev jag ju ägd... 🙁
🙂
hahahahah aa där vart du aegd!
1 Guest(s)