January 15, 2002
Jag såg första säsongen av farmen och tycke Qristina var en skön typ. Sen dess har jag inte tittat någonting på farmen i stor sett. Men sen i lördags såg jag en trailer om kommande vecka på farmen och såg då att Qristina skulle komma till den farmen den här säsongen och vara storbonde en vecka. "Det här måste jag se", tänkte jag och skulle kolla på alla avsnitt den här veckan. Men så blev det inte. Jag såg första avsnittet idag (torsdagsavsnittet) och de första jag ser är att Qristina som grälar lite med någon som heter Helen eller något. Qrisitna sa typ att hon anser inte att Helen passar in på farmen. Det var det dom grälade om. Jag satt och skrattade lite medans Qristina körde över Helen. Men sen, ca 10 minuter efter, när dom sitter och äter, säger Helen: "Jag kommer åka hem nu, jag trivs inte här. Mina kompisar har övergivit mig". Något i den stilen.
Då börjar man undra. Var är de för fjollor som åker till farmen och bara bryr sig om att skaffa kompisar och att inte kunna stå emot minsta lilla motstånd? Qristina säger bara vad hon tycker, sen så kommer beskedet att Helen ska åka hem, pga att hon känner sig utanför gruppen på farmen, som Qristina sa.
Vad är det för fjoll-fjoll egentligen? Dom flesta anmäler sig väl till farmen för att vinna, inte för att man ska skaffa kompisar och åka hem om man inte lyckas? Så j*vla svagt tycker jag. "Jag ska åka hem, för mina kompisar, som jag trodde hade, tycker inte jag passar på farmen." Antagligen så är dom andra där för att vinna, iallafall försöka vinna. Det tycker jag.
Hoppas verkligen inte att den som vinner är lik Helen.
December 10, 2002
bloodman wrote: hur skön är inte naken janne då ? fyfan.
Han är _INTE_ skön... han suger verkligen... e typ ingen som tycker om han...
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
November 9, 2002
qristina rular fan, dessutom tycker jag Janne va rolig o kolla på (inte på de sättet), Han satte många feta repliker mot deltagarna, de e alltid kul när det är nån dom retas på, o han tror han e kung 🙂
Jävla fjollhelena däremot, drar när det går lite uppför. Kan hon fan ha, nu vet hon ju lite iaf, hur det kändes för Daniel alla veckorna...
1 Guest(s)