June 3, 2001
Jag HATAR fotboll och dess fjollor/smygbögar som plockar ögonbrynen och vaxar benen..
Motorsport är för rikitiga män. 😉
Tänk så här: En fotbollsspelare får bollen på låret och tror att ansiktet ska trilla av.
En Roadracingförare åker av i över 200km/h, glider på asfalten 25 meter och drämmer rätt in i en däckstrave, reser sig och springer fram till cykeln och kollar om det går att åka vidare..
Vem är man och vem är mus? :bok:
July 29, 2003
nu har du fått detta om bakfoten. det GöR INTE ont o trilla i 200. du känner först en smäll som gör sådär men efter som du glider så gör d aldrig ont de skulle gjort ont om man skulle stannat direkt o inte glidit. o man brukar inte glida in i däcken utan in i kattlådan
June 3, 2001
ManicBlue wrote: Hmmm.....anar en viss bögfobi i forumet....
Vad sägs om killarna i Tour de France? De cyklar sträckor på en så där 15-18 mil/dag i 2 veckor....och rakar benen. Dessutom sker de vurpor i 80km/h (ibland med dödlig utgång)...fjolligt?
Menar du mig så har jag inget emot homosxuella, det är fjollorna jag stör mig på.
Att dom rakar benen har ett syfte - luftmotstond.
Det är ju samma i simning.
December 15, 2002
Gueno wrote: [quote=ManicBlue]Hmmm.....anar en viss bögfobi i forumet....
Vad sägs om killarna i Tour de France? De cyklar sträckor på en så där 15-18 mil/dag i 2 veckor....och rakar benen. Dessutom sker de vurpor i 80km/h (ibland med dödlig utgång)...fjolligt?
Menar du mig så har jag inget emot homosxuella, det är fjollorna jag stör mig på.
Att dom rakar benen har ett syfte - luftmotstond.
Det är ju samma i simning.
nja de har inte så mycket med luftmotstånd att göra egentligen, är mer en psykologisk sak att raka benen.
August 11, 2002
Gueno wrote: Jag HATAR fotboll och dess fjollor/smygbögar som plockar ögonbrynen och vaxar benen..
Motorsport är för rikitiga män. 😉
Tänk så här: En fotbollsspelare får bollen på låret och tror att ansiktet ska trilla av.
En Roadracingförare åker av i över 200km/h, glider på asfalten 25 meter och drämmer rätt in i en däckstrave, reser sig och springer fram till cykeln och kollar om det går att åka vidare..Vem är man och vem är mus? :bok:
Måste försvara vår heder 😀 ok dom fotbollspelare som vaxar benen och plockar ögonbrynen är fjolliga. Men fotbollsspelare som rakar benen gör det för att slippa irritationen som inträffar när man med tejp drar ur hårrötter på smalbenet flera ggr i veckan (rakar själv inte benen använder inte tejp). Antingen är jag en extra manlig fotbollspelare eller så har Gueno fel har nämligen dom senaste 2 månader fått 2 st skott och en spark i skrevet :cy: , fortsatte spela 😀
January 31, 2003
Kolla på handboll istället!!
Det är verkligen en MANLIG sport!
Fotboll är mesigt i Italien och ingen annanstans. De som nopprar ögonbryn och rakar benen är oftast Italienare och inte ex. vis Engelsmän. Dom slår ju ffs av benen på varandra och ändå fortsätter lira.
I handbollen kan man inte filma på det viset, det är fullt ös medvetslös som gäller! Och inte fan känner jag till grabbar som nopprar ögonbryn och rakar benen etc. etc...
Och visst håller jag med om att motorsport är för riktiga män! Men döm inte ut fotbollen som ändå är världens kändaste sport! Finns fortfarande dom som lirar ärligt och inte håller på med att fjolla runt...
July 29, 2003
Samster wrote: Kolla på handboll istället!!
Det är verkligen en MANLIG sport!
Fotboll är mesigt i Italien och ingen annanstans. De som nopprar ögonbryn och rakar benen är oftast Italienare och inte ex. vis Engelsmän. Dom slår ju ffs av benen på varandra och ändå fortsätter lira.I handbollen kan man inte filma på det viset, det är fullt ös medvetslös som gäller! Och inte fan känner jag till grabbar som nopprar ögonbryn och rakar benen etc. etc...
Och visst håller jag med om att motorsport är för riktiga män! Men döm inte ut fotbollen som ändå är världens kändaste sport! Finns fortfarande dom som lirar ärligt och inte håller på med att fjolla runt...
vill bara meddela att de rakar benen för att de får massage .. be ngn massera dina ben (vader och lår) me sån häst ligament eller olja så när de drar så gör de skit ont.. TESTA!
August 11, 2002
Jerry wrote: Varför skulle det vara fjolligare att vaxa benen än att raka dem, som någon sade? Hehe...jaja.
För att det inte finns någon anledning att vaxa dom men tro fan inte att dom jag menar rakar hela benet nejdå bara lite över ankelknölen, fast vad vet man det kanske är skönt med helrakade ben lent och fint
2 Guest(s)