June 28, 2001
har ni märkt hur Extremt ledsna fotbollspselare blir när dom inte får in bollen ? dom typ sätter sig på knä och tänker ansiktet och beter sig precis som att dom fick reda på att deras unge har blivit sprängd i bitar eller nått.
gör dom det bara för att fansen inte ska lyncha dom eller tar dom värkligen det så jävla allvarligt ?
August 11, 2002
Mind wrote: har ni märkt hur Extremt ledsna fotbollspselare blir när dom inte får in bollen ? dom typ sätter sig på knä och tänker ansiktet och beter sig precis som att dom fick reda på att deras unge har blivit sprängd i bitar eller nått.
gör dom det bara för att fansen inte ska lyncha dom eller tar dom värkligen det så j**la allvarligt ?
Måste tyvärr säga många tar det så allvarligt inte jag dock 🙄
November 26, 2002
jag måste säga att jag verkligen inte gillar hur fotboll, speciellt på elitnivå har utvecklats.
Jag blev överlycklig när jag såg ett klipp från 80-talet eller något där en snubbe dribblade in i straffområdet och hoppade över ett par glidtacklingar och gjorde mål.
Hade den situationen uppkommit idag så hade han slängt sig på ren reflex.
Jag gillar fotbooll mer än motorsport för att det känns mer meningsfullt att titta på en match mellan svergie och tyskland än ett lopp mellan pelle, nisse och bengan.
Motorsport är mycket roligare på plats tycker jag, men det är väl upp till var och en vad han tycker är roligast.
1 Guest(s)