June 9, 2003
Äuuh, motorspor kan va riktigt trist, typ speedway, man kollar på några konstig män som sitter på en cykel och sprutar skit på varandra genom bakhjulet samtidigt som de åker runt i en cirkel utan att fatta vad som händer.
Damfotboll vettja, det är riktiga grejjer, flickor som kastar av sig tröjjor efter att fått in det, halleluja
September 13, 2002
Aundrey wrote: Äuuh, motorspor kan va riktigt trist, typ speedway, man kollar på några konstig män som sitter på en cykel och sprutar skit på varandra genom bakhjulet samtidigt som de åker runt i en cirkel utan att fatta vad som händer.
Damfotboll vettja, det är riktiga grejjer, flickor som kastar av sig tröjjor efter att fått in det, halleluja
näfan.. det missade jag.. skiiiit.. när e nästa damfotbollsmatch på TV?
October 11, 2002
Såg den här tråden nu för första gången, måste bara säga att jag tycker den var rätt onödig. Alla får väl tycka som dom vill och om du nu Gueno tycker att fotboll är en mes-sport så tyck det då. Jag bryr mig inte det minsta för jag tycker fotboll och bandy är lätt världens roligaste sporter att titta på. Motorsporter tilltalar mig inte nånting..
Min åsikt.
2 Guest(s)