July 8, 2003
Blekingen wrote: [quote=caged][quote=Gueno][quote=Blekingen]Tjejerna är bara intresserad av min 19", då pratar jag INTE om skärmen...
Det är snyggt med 19" fälgar. 8)
Jag tror fortfarande han har ett basebollträ instoppat i byxan. =) Därför han går så stelt. =)
Hur visste du att jag går stelt?! Seriöst, det gör jag! 😕
Hmm... Jag kanske har ett sjätte sinne, som endast funkar via elektronisk väg... Eller något...
June 3, 2001
stormaz wrote: http://bilder.stormaz.servebee.....e=zits.jpg
Zits älskar ju sin dator han också! 🙂
Gissa vem som har scannat in den då.. 8)
Han heter Jeremy inte Zits (zits=finne).
July 8, 2003
MrWeizel wrote: du är 21 å hon är 16?? hennes brossa gjorde för fan helt rätt...
fast det är ju hårt när man inte kan fixa chicks i sin egen ålder 😉
Alltså, det var inte så att hennes bror inte ville att jag skulle vara med henne. Jag var med hennes syster i början av året (vi kallar henne Mia). Då i början av januari var det hennes storebror, Jim, som fixade ihop mig med Mia. Nu vill Mia fixa ihop mig med Fia, en nya som jag träffade senast. Den familjen är lite knepig, men men deras storebror klagar inte.
Felet är att hans flickvän är lite konstig så de började bråka då. Dessutom så träffar jag redan en tjej som är lika gammal som mig, så jag kan skaffa tjejer i min egen ålder. =)
August 20, 2001
caged wrote: [quote=Gueno][quote=Blekingen]Tjejerna är bara intresserad av min 19", då pratar jag INTE om skärmen...
Det är snyggt med 19" fälgar. 8)
Jag tror fortfarande han har ett basebollträ instoppat i byxan. =) Därför han går så stelt. =)
Det är ju därför jag fått ont i svanskotan... av ansträngning från tyngden 😉
3 Guest(s)