April 20, 2002
matsansan wrote: Den typiska "Livs Data Kebab"-kommentaren... "Jag har såld många av den här modellen."
Chadi på Chadi-data hemma i Hudik kommenterar alltid att "Dett här ä shittttbra krejer, jag har såld 3!"
Haha....låter som en riktigt proffsig säljare...:D
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
December 4, 2002
Nu hoppar jag nog från tråden lite, men ja måste kommentera "Den typiska "Livs Data Kebab"-kommentaren... "Jag har såld många av den här modellen." "
Jag och frugan var iväg på en kryssning med vinprovning för ett tag sen... och där fick vi lära oss att på lite mer "kassa" resturanger så när man frågar om vilket vin som skulle passa till den rätten man just ska äta, så svarar de "den här flaskan säljer vi mycket av" istället för att svara på frågan....
Efter vinprovningen så var det 3-rätters middag i resturangen på båten... gissa vad som händer?... Jo, exakt det han hade berättat 30 minuter innan... =)
March 1, 2003
Redfaction wrote: Men men det funkar säkert bra.
Då skärmen eller tvn lever längre om man kyler den bättre för bra kylda är de ju inte.
min 20" TV (licensbefriad på eget bevåg) är från 1988... införskaffad till Seoul-Olympiaden... har gått som en dröm och bildkvaliten slår många utav dagens burkar... har även råkat spilla en öl i den... tveksam ifall den hade mått bättre utav en fläkt...
it's a sony...
2 Guest(s)