February 12, 2003
Tänkte flasha om min nokia 3310 till en 3315
har kabel men vet ej om de är en fbus lr om det är en mbus ( inte för att de ska va nån skillnad på dom?!?)
iaf har hittat åt program så jag kan flasha och configa telefonen men programet hittar inte åt telefonen, men när jag testar me nokia logo manager så hittar den åt telefonen så de är inte kabeln de är fel på...
så nu undrar jag är det nån som lyckats flasha om sin 3310a?
-_-Svenskarna är välväxta, kraftiga, smidiga, i stånd att uthärda det hårdaste arbete,svält och nöd.De är födda krigare, fulla av Stolthet”-Francois Voltaire 1731-_-
February 12, 2003
June 28, 2001
Pim_ wrote: Har för mig att de ger bort bättre telefoner till uteliggare.
Panta lite burkar så har du råd att köpa en telefon som är 10ggr bättre.
så länge det går o ringa med den och kvaliten på ljudet är det samma så kvittar ju sådant. enligt mig.
eller du kanske langar fram tellan på krogen och skryter om hur många spel du har på den.
March 20, 2003
Mind wrote: [quote=Pim_]Har för mig att de ger bort bättre telefoner till uteliggare.
så länge det går o ringa med den och kvaliten på ljudet är det samma så kvittar ju sådant. enligt mig.
eller du kanske langar fram tellan på krogen och skryter om hur många spel du har på den.
Det värsta e att det funkar oxå 😉
July 9, 2003
Pim_ wrote: [quote=Mind][quote=Pim_]Har för mig att de ger bort bättre telefoner till uteliggare.
Det värsta e att det funkar oxå 😉
jo jag har sett dig ragga på tjejer som t.o.m har finnar på glasögonen där verkar det gå hem iallafall 🙂
February 12, 2003
March 20, 2003
**Svensson** wrote: MEN KAN NI låta bli att svara ifall ni inte vet nåt som kan hjälpa mej!!!!
Det är fruktansvärt svårt att låta bli......
testa http://www.google.com
1 Guest(s)