January 6, 2004
Hittade detta och ja som ni själv ser så var det inte "få Inlägg", jag undrar om ni har sett något liknande ?
[Image Can Not Be Found]
Denna Skärmdump är tagen ur forumet från sidan http://www.gamingw.net/
June 30, 2001
Verkar ju vara fler som inte har något liv utanför forumet:
Lakszen wrote: Hittade detta och ja som ni själv ser så var det inte "få Inlägg", jag undrar om ni har sett något liknande ?
[Image Can Not Be Found]
Denna Skärmdump är tagen ur forumet från sidan http://www.gamingw.net/
Har han ett minussaldo på postningar??
-1286290 stycken t. om..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 26, 2002
Mathias wrote: Verkar ju vara fler som inte har något liv utanför forumet:
8,4 miljoner inlägg på drygt 3 år- FAKE! Ingen skriver 1 inlägg var 10:e sekund, under sin vakna tid av dygnet, i 3 års tid!
January 6, 2004
Jekyll 3000 wrote: Hehe, hon har ett snitt på 7298.1 inlägg om dan samt att hon står för 720.77% av dom totala foruminläggen... måste vara så att hon skriver extra viktiga inlägg...
Det kan funka, isåfall så är kontot kopplat till 50 användare och alla inlägg räknas som 1 =).
Man kan hur enkelt som helst kolla det om det stämmer genom att bara se hur många inlägg som skrivs in på en dag, för mer inlägg än det totala dagliga går väll inte att uppnå.
March 14, 2001
Lakszen wrote: Man kan hur enkelt som helst kolla det om det stämmer genom att bara se hur många inlägg som skrivs in på en dag, för mer inlägg än det totala dagliga går väll inte att uppnå.
Jo de går att uppnå, siffran inlägg/dag är ju bara ett medelvärde av hur många inlägg man gjort under tiden man varit medlem, och skulle jag då blivit medlem igår och skrev då hundra inlägg och sedan idag noll, skulle de stå 50 inlägg/dag.. så bara för att det inte skrivits några inlägg idag är inte siffran noll då..
January 6, 2004
Snorch wrote: [quote=Lakszen]Man kan hur enkelt som helst kolla det om det stämmer genom att bara se hur många inlägg som skrivs in på en dag, för mer inlägg än det totala dagliga går väll inte att uppnå.
Jo de går att uppnå, siffran inlägg/dag är ju bara ett medelvärde av hur många inlägg man gjort under tiden man varit medlem, och skulle jag då blivit medlem igår och skrev då hundra inlägg och sedan idag noll, skulle de stå 50 inlägg/dag.. så bara för att det inte skrivits några inlägg idag är inte siffran noll då..
Det vet jag, men om du tex har gjort 8 000 000 inlägg så måste det finnas totalt mer än 8 000 000 inlägg registrerade på forumet, och om man kollar upp det och det endast finns totalt 40 000 inlägg. ja då stämmer det inte för det det totala måste ju vara mer än det enskilda.
March 14, 2001
Lakszen wrote: [quote=Snorch][quote=Lakszen]Man kan hur enkelt som helst kolla det om det stämmer genom att bara se hur många inlägg som skrivs in på en dag, för mer inlägg än det totala dagliga går väll inte att uppnå.
Det vet jag, men om du tex har gjort 8 000 000 inlägg så måste det finnas totalt mer än 8 000 000 inlägg registrerade på forumet, och om man kollar upp det och det endast finns totalt 40 000 inlägg. ja då stämmer det inte för det det totala måste ju vara mer än det enskilda.
Ja självklart måste de finnas det.. 😛
January 6, 2004
Snorch wrote:
Då är det bara att kolla upp =),
Nu är allt avslöjat =) (Detta inlägg var lite onödigt men ändå avklarat nu)
[Image Can Not Be Found]
Det har gjorts totalt 1 163 956 inlägg på forumet så 8 000 000 inlägg av en medlem går inte för då skulle det ha varit
8 000 000 + 1 163 956 = 9 163 956 inlägg totalt.
May 19, 2003
Lakszen wrote: [quote=Snorch]
[Image Can Not Be Found]
Det har gjorts totalt 1 163 956 inlägg på forumet så 8 000 000 inlägg av en medlem går inte för då skulle det ha varit
That´s some hard math dude! 😎
February 16, 2004
Lakszen wrote: [quote=Snorch]
[Image Can Not Be Found]
Konstig matematik blir det inte:
1 163 956 - 8 000 000 = rejäl osanning
1 Guest(s)