March 10, 2002
denstore wrote: [quote=MrWeizel][quote=thecrimsonidol]Sunt förnuft bör räcka långt..
Och det säger du till killen som sätter på fjortisar utan gummi [Image Can Not Be Found]
Eller rättare sagt killen som sätter på fjortisar, överhuvudtaget....:)
Det är han dock inte ensam om. :bgrin:
September 17, 2001
låt in denna antagligen fula lilla äckliga brud (behöver ej vara utseendemässigt, men en brud som tänder på bönder kan knappast se vettig ut :P) komma emellan er vänskap. var öppen mot din _äkta_ kompis och säg som det är, att hon vill slagga hos dig, men att du inte tillät det (för det ska du väl inte tillåta?).
March 21, 2003
DU ska inte röra henne om äns låta henne sovaöver....
Även om hon soveröver och dte inte "Händer" något så om din kompis kommer på det så är du typ fuckad tror jag...
eller så kan du alltidfråga din kompis om dte är okej jag skulle säga ja om det va min kompis..
Är fallet att hon gör det föratt jävlas med din kompis så kan ni lura henne om du får för din kompis så kan du ju utnytja henne och din kompis vetom det då har hela hennes ide gått åt H-vete....
Sjuka ideer i mitt huvud ? :bgrin:
January 5, 2002
Dinos wrote: EDIT: Det är ju slut mellan dom, då har han inte ett smack att säga till om.
Klart att han inte har, men du får ju försöka sätta dig in i hans situation också. Skulle du vilja att någon spände på ditt ex dagen efter att hon dumpat dig? Nu var det ju inte dagen efter, men ja, du fattar poängen.
Mitt tips: Rör henne inte, sånt gör man bara inte. Eller så kan du låta henne sova på soffan. Du kan ju ringa och snacka med polaren om du vill.
1 Guest(s)