September 1, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Dinos]Ne... sätt på som fan heter det...
Livet är inte som en porrfilm. En vacker dag kommer du med upptäcka det 😉
Mitt liv just nu är det iaf 😀 till min förtjusning må jag då säga!
Lär väl ta tvärstopp snart då man får en hjärtattack eller nåt 😮
May 23, 2002
NH|SiBBoR wrote: (behöver ej vara utseendemässigt, men en brud som tänder på bönder kan knappast se vettig ut :P)
I matchen lantisar vs. stadsbor så har ju lantisen fördelen att vara mer fysiskt utvecklad, bättre på att slåss och tål mer sprit... Det tänder fjortisbrudar på...
Mr. Weizel: Land är en höjdartidning...
November 29, 2003
Bjud hem henne, sen säger du åt din polare att du vill att han ska komma hem till dig och kika rulle. Sägåt honom att komma 17:30 och till bruden säger du 18:00 När din polare har kommit så säger du att du skall ut och göra något, låt fantasin flöda.
Sen när du är ute så kommer hans ex och dom är ensamma. 😀 Kan bli ganska kul. Så när du kommer tillbaka så säger du "jaha vad pysslar ni med då" Vad dom än säger så säger du "det har jag svårt att tro"
Edit: stavfel
July 19, 2001
[Gamepredator wrote: Sulan]I matchen lantisar vs. stadsbor så har ju lantisen fördelen att vara mer fysiskt utvecklad, bättre på att slåss och tål mer sprit... Det tänder fjortisbrudar på...
Och Stadsbor har fördelen med att ha bilar istället för traktorer..
March 14, 2004
HELIX wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]I matchen lantisar vs. stadsbor så har ju lantisen fördelen att vara mer fysiskt utvecklad, bättre på att slåss och tål mer sprit... Det tänder fjortisbrudar på...
Och vi som är mittimellan lantisar o stadsbor är mer balanserade, dvs inte 2.50 långa och 80 IQ 🙄 :bgrin:
[ Inge påhopp, behövde bara få ut det :bgrin:
March 10, 2002
HELIX wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]I matchen lantisar vs. stadsbor så har ju lantisen fördelen att vara mer fysiskt utvecklad, bättre på att slåss och tål mer sprit... Det tänder fjortisbrudar på...
Samt att "vi" ej luktar gödsel och svett. :>
March 11, 2003
Dehman wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]Aja, ger fan i henne så länge. Har hittat ett annat pök till helgen så de e lungt...
Ska du ut till kregen? :>
:)R
Fasen, nu kan jag ju inte sova. Det var ju dagens bästa.
Hörde att statistiken för tidelag fortfarande är skrämmande hög hos män bosatta på landsorten. Typ att 25% av alla män på landsbygden har haft sin sexuella debut med kregen.....
5 Guest(s)