June 28, 2001
bah, ge henne lite avstånd då och varken ring eller sms maila på några veckor, hör hon av sig innan dess är hon intreserad, Men om du ger henne dessa veckor av total tystnad så kan du ringa upp och bjuda ut på en vanlig promenad.
Du är 33 bast, du behöver inte vara klängig och desperat.
Och kan man verkligen få så mkt känslor på så kort tid ?
Jag tror att känslorna fanns där innan och behövdes bara bollas mot någon och det råkade bli henne/dig.
August 9, 2005
Om du skulle göra som ene säger, ringa och säga "..älskar dig jättemycket.." när man bara har träffats ett kort tag, då skulle i alla fall jag backa så långt det gick.
Jag tror ni måste ta det lugnare, och kommer hon på att hon saknar dig så blir det bra, annars inte. Har hon bett om avstånd ska ska hon få det tycker jag. Inte så kryptiskt IMHO.
August 11, 2001
Asch!
Så här gick det:
Berättade att jag älskade henne(hon visste det redan iofs) Sen sa jag att jag mådde dåligt då hon inte visade några känslor alls, och att om hon ville fortsätta med mig fick det bli en ändring.
Hon svarade att hon inte visste vad hon kände för mig(min föraning stämde som vanligt).
Så då drog jag pluggen. Tänker inte ödsla tid på någon som velar...Antingen på eller av, säger jag.
Nu är det dags att börja fiska igen, hehe
August 22, 2001
Holetaker wrote: Asch!
Så här gick det:
Berättade att jag älskade henne(hon visste det redan iofs) Sen sa jag att jag mådde dåligt då hon inte visade några känslor alls, och att om hon ville fortsätta med mig fick det bli en ändring.
Hon svarade att hon inte visste vad hon kände för mig(min föraning stämde som vanligt).
Så då drog jag pluggen. Tänker inte ödsla tid på någon som velar...Antingen på eller av, säger jag.Nu är det dags att börja fiska igen, hehe
Varför lägger du i så höga växlar?
Hur gammal är du förresten?
March 10, 2002
Holetaker wrote: Asch!
Så här gick det:
Så då drog jag pluggen. Tänker inte ödsla tid på någon som velar...Antingen på eller av, säger jag.Nu är det dags att börja fiska igen, hehe
Du gjorde helt rätt!
August 11, 2001
Vaniljflickan wrote: [quote=Holetaker]Asch!
Så här gick det:
Varför lägger du i så höga växlar?
Hur gammal är du förresten?
Det står i första inlägget...33 år, hon 25
3 Guest(s)