December 3, 2003
Dehman wrote: [quote=Steel]Hur hitta de in, en datorlåda (åtminstone min) har ju inga direkta öppningar som en fluga kan ta sig in i, de som finns sitter det ju fläktar i. 😕
Du underskattar flugor. 😉
precis..., dom kan ju till och med komma in mellan rutorna i ett fönster 8-[
tänk då hddn... :cy:
July 8, 2003
DiDi wrote: [quote=caged]Laddar ner något.. Nja ibland. Att starta datorn varje morgon är ju en pina! Sen är det ju skönt att sova med datorn på, den ger ifrån sig ett lugnande surr. =)
Snarare ljudet från en jetmotor 😉
Jag har haft myror i min dator!
Ja, det är ju det som är så bra! Då slipper man höra vad man tänker när man ska sova.. =)
December 3, 2003
caged wrote: [quote=DiDi][quote=caged]Laddar ner något.. Nja ibland. Att starta datorn varje morgon är ju en pina! Sen är det ju skönt att sova med datorn på, den ger ifrån sig ett lugnande surr. =)
Snarare ljudet från en jetmotor 😉
Jag har haft myror i min dator!
Ja, det är ju det som är så bra! Då slipper man höra vad man tänker när man ska sova.. =)
väldans bra..., problemet för mig är att jag har en jävla server i rummet bredvid(och en dörr som inte går o stänga emellan) :z: och dens hdd´s låter lite granna...
January 6, 2003
Pim_ wrote: Lådan skall vara så öppen som möjligt, då undviker man otrevliga överraskningar och kan njuta av alla fina kretsar :bgrin:
Det ska man dock inte gör eftersom det dels kommer in väldigt mycket dam och det blir inte så bra luftgenomströmmning och sämre temperatur om man inte har för få fläktar då kan det bli kallare med öppen låda.
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
March 20, 2003
The Dragon wrote: [quote=Pim_]Lådan skall vara så öppen som möjligt, då undviker man otrevliga överraskningar och kan njuta av alla fina kretsar :bgrin:
Det ska man dock inte gör eftersom det dels kommer in väldigt mycket dam och det blir inte så bra luftgenomströmmning och sämre temperatur om man inte har för få fläktar då kan det bli kallare med öppen låda.
Jag har haft min burk öppen i flera år och de enda damerna som kommit in i den ligger som ettor och nollor på hårddiskarna (och kallar man dem för damer har man bra vriden kvinnosyn).
January 23, 2002
Pim_ wrote: [quote=The Dragon][quote=Pim_]Lådan skall vara så öppen som möjligt, då undviker man otrevliga överraskningar och kan njuta av alla fina kretsar :bgrin:
Jag har haft min burk öppen i flera år och de enda damerna som kommit in i den ligger som ettor och nollor på hårddiskarna (och kallar man dem för damer har man bra vriden kvinnosyn).
[Image Can Not Be Found]
January 6, 2003
Pim_ wrote: [quote=The Dragon][quote=Pim_]Lådan skall vara så öppen som möjligt, då undviker man otrevliga överraskningar och kan njuta av alla fina kretsar :bgrin:
Ja ja sorry att jag glömde ett m kan lätt bli så när man skriver snabbt.
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
March 20, 2003
The Dragon wrote: [quote=Pim_][quote=The Dragon][quote=Pim_]Lådan skall vara så öppen som möjligt, då undviker man otrevliga överraskningar och kan njuta av alla fina kretsar :bgrin:
Ja ja sorry att jag glömde ett m kan lätt bli så när man skriver snabbt.
Jaså, du glömde ett m. Tur att du sa det för jag fattade inte alls vad du menade..........
1 Guest(s)