January 16, 2004
Jaha, då var de dags! Har köpt mig en etta på 41,5 kvm. Jag har märkt att det är en massa saker man behöver som man inte har tänkt på. Jag har iaf bestick, och lite porslin osv. Jag sitter här och gör en lista på det jag behöver:
toaborste
skohylla
diskställ
dörrmatta
Hjälp mig att komma på fler saker som man måste ha.
May 19, 2003
Oj, finns så mycket 😛
Lite jobbigt att skriva upp allt kanske. Men tänk såhär då. Tänk dig en vanlig dag. Du kliver upp ur, sängen?
Du ska gå på toa, ja vad behövs där? Sen på dagen ska du kanske sitta vad datorn, titta på tv, laga mat osv. Bar a att tänka på vad du kommer göra så kommer du kanske på vad du behöver 😉
January 16, 2004
FonzzziE wrote: bredband
De är de jobbiga. Jag kan inte beställa förrän jag har flyttan in (1:a april) för man måste ha klart med telefonabonemang innnan man kan beställa bredband. Så jag lär bli utan internet ett bra tag om jag inte beställer telia, då är de bara väntetid på 7 dagar. BBB och spray har ca 20 dagar.
Diskmaskin är för lyxigt 🙂 Men tvättmaskin fick jag iaf med så man slipper slåss med pensionärerna om tvättider.
March 1, 2003
Suizide wrote: [quote=FonzzziE]bredband
De är de jobbiga. Jag kan inte beställa förrän jag har flyttan in (1:a april) för man måste ha klart med telefonabonemang innnan man kan beställa bredband. Så jag lär bli utan internet ett bra tag om jag inte beställer telia, då är de bara väntetid på 7 dagar. BBB och spray har ca 20 dagar.
Diskmaskin är för lyxigt 🙂 Men tvättmaskin fick jag iaf med så man slipper slåss med pensionärerna om tvättider.
enda jag såg var, BBB... 😛
January 16, 2004
nivaman wrote: [quote=Suizide][quote=FonzzziE]bredband
enda jag såg var, BBB... 😛
öö va?
November 26, 2002
Suizide wrote: [quote=FonzzziE]bredband
Vem har sagt att diskmaskinen och tvättmaskinen behöver vara olika personer?? Kanske hon kan laga mat och dammsuga också??
Förlåt om ngn tog illa upp. Ett skämt som jag själv får äta upp min sambo tittar mig över axeln.... 😮
November 27, 2003
John_lz wrote: [quote=Suizide][quote=FonzzziE]bredband
Vem har sagt att diskmaskinen och tvättmaskinen behöver vara olika personer?? Kanske hon kan laga mat och dammsuga också??
:)R :)R
//Andreas
2 Guest(s)