May 23, 2003
January 16, 2004
Json_81 wrote: Diskmaskin är faktiskt att rekommendera.
Fattar inte att jag inte köpte det tidigare.Kolla upp om du kan ha comhem, de har snabb levereans och ev. kan du beställa innan du flyttar in eftersom de inte går över tele-linan.
Com hems sida är konstig. Först när jag skrev in adressen så stod de: Tyvärr du är inte ansluten, sen vet ja inte riktigt vad jag gjorde men jag uppdaterade sidan lr och nu står de: Du är ansluten! Så de är väl bäst att ringa och fråga.
Men vadå? Hur funkar adsl om det inte går via tele-linan??
November 22, 2001
Suizide wrote: [quote=Json_81]Diskmaskin är faktiskt att rekommendera.
Fattar inte att jag inte köpte det tidigare.Kolla upp om du kan ha comhem, de har snabb levereans och ev. kan du beställa innan du flyttar in eftersom de inte går över tele-linan.
Com hems sida är konstig. Först när jag skrev in adressen så stod de: Tyvärr du är inte ansluten, sen vet ja inte riktigt vad jag gjorde men jag uppdaterade sidan lr och nu står de: Du är ansluten! Så de är väl bäst att ringa och fråga.
Men vadå? Hur funkar adsl om det inte går via tele-linan??
adsl går via tele-linan.
Men comhem går via kabeltv.
April 30, 2004
John_lz wrote: [quote=Suizide][quote=FonzzziE]bredband
Diskmaskin är för lyxigt 🙂 Men tvättmaskin fick jag iaf med så man slipper slåss med pensionärerna om tvättider.
Vem har sagt att diskmaskinen och tvättmaskinen behöver vara olika personer?? Kanske hon kan laga mat och dammsuga också??
Förlåt om ngn tog illa upp. Ett skämt som jag själv får äta upp min sambo tittar mig över axeln.... 😮
F*n jag som kom på massor utav bra saker, men dom blev som bortblåsta efter att ha läst det inlägget :bash: :bgrin: :hb:
//Kontrast
October 22, 2002
Suizide wrote: Jaha, då var de dags! Har köpt mig en etta på 41,5 kvm. Jag har märkt att det är en massa saker man behöver som man inte har tänkt på. Jag har iaf bestick, och lite porslin osv. Jag sitter här och gör en lista på det jag behöver:
toaborste
skohylla
diskställ
dörrmattaHjälp mig att komma på fler saker som man måste ha.
Jag har bott själv sen i augusti och har klarat mig finemang utan en skohylla och en dörrmatta. Har tänkt på att skaffa det fast man glömmer jämt bort såna oviktiga saker när man är på ställen som säljer såna saker. 😛
Högvis med porrfilm..
Ensamstående??
En Barbara förståss.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)