February 23, 2004
Jag har bott med min flickvän i lite mer än ett halvår nu och det fungerar kanon!
Delad ekonomi har vi inte. Vi delar visserligen på hyran och mat och räkningar. Men sen vad man vill göra av resten av sin inkomst är upp till var och en...
Annars behöver man väl en del tålamod när man bor tillsammans.. lära sig acceptera varandra osv osv..
July 8, 2003
pcw wrote: Jag har bott med min flickvän i lite mer än ett halvår nu och det fungerar kanon!
Delad ekonomi har vi inte. Vi delar visserligen på hyran och mat och räkningar. Men sen vad man vill göra av resten av sin inkomst är upp till var och en...
Annars behöver man väl en del tålamod när man bor tillsammans.. lära sig acceptera varandra osv osv..
Så ska vi nog också köra. Vi delar på nästan allt. Hyran, Elen osv, men eftersom hon betalar samtalsavgiften på telefonen så kanske jag ska betala mer av avgiften på internet (som någon nämner ovanför). Det beror väl på egentligen. Hon kommer väl inte använda internet lika mycket som mig men hon kommer nog använda det en hel del... Fast datorn kommer ju alltid vara min. =)
July 8, 2003
Starscream wrote: [quote=Super-Svensson][quote=caged]Sånt där löser sig, sex är inte allt. Att få komma hem till någon man tycker om är ju mer värt. Eller? =)
Hahaha kul skämt!! Verkligen!! 🙄 😛
hehe, håller med.. den va kul.
Hmm, iofs. Komma hem till någon man tycker om som ligger naken i sängen och väntar på en är ju aningen bättre. Nöjda nu? =)
February 15, 2003
caged wrote: [quote=Starscream][quote=Super-Svensson][quote=caged]Sånt där löser sig, sex är inte allt. Att få komma hem till någon man tycker om är ju mer värt. Eller? =)
Hmm, iofs. Komma hem till någon man tycker om som ligger naken i sängen och väntar på en är ju aningen bättre. Nöjda nu? =)
EDIT : Det räcker att hon är jävligt fräsch. 😛
Nerå, du får lycka till med bruden caged, men när hon börjar dra bortförklaringar för att slippa sex så är det ju bara att kasta ut henne. 🙄
July 8, 2003
Super-Svensson wrote: [quote=caged][quote=Starscream][quote=Super-Svensson][quote=caged]Sånt där löser sig, sex är inte allt. Att få komma hem till någon man tycker om är ju mer värt. Eller? =)
Nerå, du får lycka till med bruden caged, men när hon börjar dra bortförklaringar för att slippa sex så är det ju bara att kasta ut henne. 🙄
Det har aldrig hänt och kommer nog aldrig hända. Det är JAG som försöker hitta på bortförklaringar. Damn, jag börjar bli gammal tror jag. =)
February 15, 2003
caged wrote: [quote=Super-Svensson][quote=caged][quote=Starscream][quote=Super-Svensson][quote=caged]Sånt där löser sig, sex är inte allt. Att få komma hem till någon man tycker om är ju mer värt. Eller? =)
Det har aldrig hänt och kommer nog aldrig hända. Det är JAG som försöker hitta på bortförklaringar. Damn, jag börjar bli gammal tror jag. =)
Hittar DU på bortförklaringar?! 😮
Nånting måste ju vara fel på dig..
January 7, 2004
December 18, 2001
caged wrote: [quote=Callister]Tycker inte heller du ska tänka på det.
Tänk om ni hittar en skit fin lägenhet, din brud älskar den. Men du säger: Nej det är inte 10mbit, vi letar vidare.
Saken är den att hon faktiskt accepterar det. Helt otroligt va? =)
Ok, jag kanske inte behöver 10 mb, men jag överlever inte på ADSL. Förstå själv att byta ner så mycket....
Den lägenheten vi vill ha ligger väldigt centralt så är det inte 24 mb så är det säkert 8, vilket jag klarar mig på. Nåja, jag håller er uppdaterade. SKa ringa massa samtal imorgon och se vad man kan ordna. =)
jag bytte ner mig från 24Mbit till 56k modem !"#%¤!" skulle kunna döda för att få 0,5Mbit!
2 Guest(s)