BarateaU wrote: Hade lite samma dilemma förut att vi bodde i en typ 20kvm2 lägenhet och man satt ju på varandra konstant.
Det låter ju trevligt..Kör så länge skinnet håller.
😉
*Edit*
Tog för givet att det var en dam du delade lägenhet med..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 22, 2002
ilg@dd wrote: [quote=BarateaU]Hade lite samma dilemma förut att vi bodde i en typ 20kvm2 lägenhet och man satt ju på varandra konstant.
😉
*Edit*
Ännu mer OT:
Hur sätter killar på varandra då om inte på samma sätt??
September 1, 2002
fisken wrote: [quote=ilg@dd][quote=BarateaU]Hade lite samma dilemma förut att vi bodde i en typ 20kvm2 lägenhet och man satt ju på varandra konstant.
😉
*Edit*
Ännu mer OT:
Fisken, sätter du bara bruden i tvåan eller?
October 22, 2002
Dinos wrote: [quote=fisken][quote=ilg@dd][quote=BarateaU]Hade lite samma dilemma förut att vi bodde i en typ 20kvm2 lägenhet och man satt ju på varandra konstant.
😉
*Edit*
Ännu mer OT:
Fisken, sätter du bara bruden i tvåan eller?
Nä, men principen är precis den samma. Kuken ska in i ett hål. Hål som hål, kuken är blind. 😛
fisken wrote: [quote=ilg@dd][quote=BarateaU]Hade lite samma dilemma förut att vi bodde i en typ 20kvm2 lägenhet och man satt ju på varandra konstant.
😉
*Edit*
Ännu mer OT:
En Karl™ , sätter inte på Karlar..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
hawkie wrote: [quote=ilg@dd] En Karl™ , sätter inte på Karlar..
En Karl™ blir aldrig påsatt av Karlar.
Sant det också..
November 7, 2005
Ber om ursäkt men först måste jag få bara
HAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAH
Sådär tack . Nu till allvaret.
För att ha ett lyckat förhållande är kommunikation ett bra ord.
Jag tror du kommer få gehör om berättar hur du känner att ni måste vara ifrån varandra nån dag. Detta kommer självklart bli första känslorna gråt/skrik "HAN ÄLSKAR INTE MIG" vanlig företelse bland kvinnor.
Eller så får du som dom andra säger hitta en hobby för förr eller senare tröttnar du på tjejen . Hur länge du stannar är beroende på hur varierande hon är och hur snygg hon är.
Kom hem sent nån gång när hon sover o se till att kanske kunna flexa mellan jobbet så du får vara hemma någon timme extra själv efter hon har åkt till jobbet. Unna dig själv lite tid.
February 10, 2004
tack för alla svar 🙂 (trotts någon form av Homo-diskutering 😉
Jag har pratat med min flcikvän nu.
Hon tog det förvånadsvärt bra.
förklarade läget om att jag inte har lust och vänta på henne i 4 år för att sedan kunna få mera platts. förklarade även att jag inte kmr ha råd med att försörja henne i 3 år medans hon går i skolan.
för tt göra en 3 timmar diskution kort, kom vi i slutändan fram till att vi ska ta en diskution med hennes morsa. det är trotts allt hennes ansvar när det gäller hennes unge att se till så att flickan har tak över huvudet, mat ,kläder etc.
Vi kom dessutom fram till att jag kommer att flytta till en annan lägenhet (om man hittar någon dvs.) och hon får flytta med mig tills hon börjar skolan. hoppas att hennes morsa hittar något annat tills dess.
tack återigen för all hjälp!
/En lycklig pöjjk! =)
October 22, 2002
Combat wrote: nej hon fyller 18 bast om 1½ månad. jag fyller 21 i november, så det är 3 år mellan oss.
Om hon då pluggar så lär hon få studiebidrag. Sen om hon lånar så bör hon få ut ca: 7200 kr. Du som då jobbar bör minst få ut lika mkt. Dvs. 14kkr/månaden. Då förstår jag inte problemet att ej ha råd med en 2:a.
Kanske bara är jag?!?
November 8, 2004
Lord_Kvadd wrote: Hrm, men i den åldern lär hon inte plugga på högskola/universitet väl? Och då är det studiebidrag på 1050kr/månaden som gäller. Man kan väl inte ta lån om man går i gymnasiet?
Blir hon 18 i år lär hon gå i tvåan på gymnasiet, +/- ett 🙂
Man kan ta lån redan i gymnasiet är jag rätt säker på.
Som du även sa så lär hon gå i tvåan 😎
3 Guest(s)