October 26, 2003
Jo, nu Ă€r de officiellt.. jag ska flytta hemifrĂ„n... Bli sambo med pojkvĂ€nnen... och förhoppningsvis börja jobba.. (hĂ„ll tummarna för min skull nu).. Jag flytta 20 mil ifrĂ„n lilla staden Nora... och bli en 08.. đ
Jag borde bli nervös, men de Àr ja inte.. har ja inga nerver? ja ska ju för sjutton lÀmna allt som varit tryggt.. flytta ifrÄn Mamma.. *ler* ..
De kĂ€nns konstigt att just jag ska flytta, Ă€ntligen men Ă€ndĂ„ lite jobbigt.. nu mĂ„ste ja börja betala ALLT sjĂ€lv.. đ som sagt.. nu hĂ„ller vi tummarna fĂ„r Bubblan och DarkStormZ.. đ
(btw..jag börjar bli trött pĂ„ att inte ha nĂ„got Internet, som ni kanske mĂ€rkt med tanke pĂ„ att jag sĂ€llan Ă€r hĂ€r och anmĂ€rker o skriver lĂ€ngre... đ )
nu kommer MĂ NGA tycka att det hĂ€r Ă€r en helt vĂ€rdelös trĂ„d.. men de skiter ja i.. ja vill ju bara visa att jag lever.. đ
January 17, 2002
Steel wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=Dehman]Hade ni ett distansförhÄllande innan?
Telefonsex... Hade nÀmligen buggat deras lur(ar)...
Har aldrig fattat det dÀr med telefonsex, hon kan ju bara köra in luren i sin utrustning men vart ska jag köra in picken? :-k
Kör med det gammla termostricket đ
Grattis bubblan, hoppas det gÄr bra!
Nudel power!
June 17, 2002
Steel wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=Dehman]Hade ni ett distansförhÄllande innan?
Telefonsex... Hade nÀmligen buggat deras lur(ar)...
Har aldrig fattat det dÀr med telefonsex, hon kan ju bara köra in luren i sin utrustning men vart ska jag köra in picken? :-k
röven??
July 8, 2003
Flytta hemifrÄn Àr vÀl helt ok. Bland det bÀsta jag gjort... Fast bli sambo, nja. Skulle inte stÄ ut med min tjej (eller nÄgon annan tjej överhuvudtaget) om man bor tillsammans... Gah, snacka om att gÄ varann pÄ nerverna. Fast det Àr ju bara jag.
Ha det kul och lyck till.
June 23, 2002
caged wrote: Flytta hemifrÄn Àr vÀl helt ok. Bland det bÀsta jag gjort... Fast bli sambo, nja. Skulle inte stÄ ut med min tjej (eller nÄgon annan tjej överhuvudtaget) om man bor tillsammans... Gah, snacka om att gÄ varann pÄ nerverna. Fast det Àr ju bara jag.
Ha det kul och lyck till.
Stackars dig om din tjej skulle lÀsa detta.
:-$
1 Guest(s)