June 3, 2001
Tänkte bah höra vad ni har för fobier.
Själv går jag inte nära spindlar med långa ben, clowner och personer som är utklädda till "maskgubbar".. :cy:
Hitta den här sidan.
http://www.darling.se/nr15/clowner/
”Det måste finnas inpräntat någonstans undermedvetet att maskerade killar är farliga.”
Ja.. jag har sett "DET".. höll faen på att skita ner mig.
February 21, 2003
Får väl säga spindlar. Var inte rädd för dem när jag var liten men morsans skräck smittade av sig och jag "lärde mig" att bli rädd för dem 👿
Sen vet jag inte om det kan klassas som fobier, men visst finns det saker man bara inte tål och verkligen mår dåligt av när man ser eller hör. Listar några saker jag är allergisk mot:
- The Real Group
- Riverdance
- Pantomimteater
- Allsång
- Anki och Pytte-programmet
- Ricki Lake!!!
Många saker kan man stå ut med om man skulle tvingas utsätta sig för det, men ovanstående saker ger fanimej panikkänslor om jag skulle tvingas se på det :cy: Som tur är är ju nämnda saker ganska lätta att undvika om man vill. Lider verkligen med dem som t ex har ont av folkmassor, torgskräck, hisskräck mm
September 3, 2001
höjdskräck, men endast om jag inte har något att hålla mig i, och om höjden definitivt skulle kunna döda en om man föll.
Klent byggda tivoli-attraktioner... alltså berg och dal banor av trä osv.
Skulle få panik om jag åkte på en sån.
Missa flygplan, eller glömma pass/biljett när jag reser. Jag fruktar den dagen då det händer.
......
Annat som kanske inte är fobier men ändå obehagligt eller skrämmande, är att:
-springa barfota på gräsmattor
-hoppa baklänges
-snubbla på gatan (tycker att det är jättepinsamt)
-gå på is
-BSOD's
September 13, 2002
lite klaustrofobi, tex när vi va 4 man som va inne å kröp i luftintaget på ett ja37 viggen, inget lyse, en utgång, mörkt, utgången bakom mig samt en fet idiot ivägen
höjdskräck när det e riktigt högt å inget å hålla sig i.. tex 10meter hopptorn utan vatten nedanför en blåsig kväll
spindlar i viss mån, särskillt de små svarta ögonen.. blä
1 Guest(s)