August 21, 2001
Har inga egentliga fobier, men det finns en hel del som jag inte tycker om.
eller som jag faktiskt tycker väldigt illa om..
pepparrotsvisp.
Skumgummi.
snö, sådan som knastrar då man går på den..
starka fanatiska åsikter..
duktiga människor, tex sådana som helatiden kommer med länken skrivihop.nu.. urk för sådana..
dockusåpor som sätter ihop musikgrupper.. det enda som är mer patetiskt än det är fan de som faktiskt lyssnar/kollar på skiten..
tjocka kvinnor med långa naglar.. så jävla räligt!!!
sen har vi ju tjejer som förväntar sig att killar ska krypa för dem.. samt killarna som kryper för just dessa..
och till sist men inte minst..
canadensare..
bunta ihop dem och slå ihjäl dem!
November 26, 2002
jag är lite bollrädd =)
sen har jag en skum fobi vars namn jag inte känner till. Det är så att jag är rädd för att tappa saker, nycklar och sånt. Speciellt när jag går på broar och sånt. Det är inte så att jag undviker broar, men jag känner ett litet obehag när jag går där, och försöker se till att jag inte tappar något.
April 14, 2002
Öwall wrote: sen har jag en skum fobi vars namn jag inte känner till. Det är så att jag är rädd för att tappa saker, nycklar och sånt. Speciellt när jag går på broar och sånt. Det är inte så att jag undviker broar, men jag känner ett litet obehag när jag går där, och försöker se till att jag inte tappar något.
Det kan jag oxå känna ibland.
Annars är jag lite höjdrädd.
February 21, 2003
Öwall wrote: sen har jag en skum fobi vars namn jag inte känner till. Det är så att jag är rädd för att tappa saker, nycklar och sånt. Speciellt när jag går på broar och sånt. Det är inte så att jag undviker broar, men jag känner ett litet obehag när jag går där, och försöker se till att jag inte tappar något.
Är precis likadan. Men det är i stort sett bara när det är vatten jag riskerar tappa grejerna i, för då är det ju jäkligare att få tillbaks det man tappat. Värst är det när man åker färja och står mot ett räcke vid relingen och tittar ut mot vattnet. Har man t ex solbrillor på sig så kollar man hela tiden så att de sitter på ordenligt.
November 26, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=Öwall]sen har jag en skum fobi vars namn jag inte känner till. Det är så att jag är rädd för att tappa saker, nycklar och sånt. Speciellt när jag går på broar och sånt. Det är inte så att jag undviker broar, men jag känner ett litet obehag när jag går där, och försöker se till att jag inte tappar något.
Är precis likadan. Men det är i stort sett bara när det är vatten jag riskerar tappa grejerna i, för då är det ju jäkligare att få tillbaks det man tappat. Värst är det när man åker färja och står mot ett räcke vid relingen och tittar ut mot vattnet. Har man t ex solbrillor på sig så kollar man hela tiden så att de sitter på ordenligt.
haha, jag skulle lämnat brillorna i bilen.
gatubrunnar är jobbiga också
October 27, 2001
"Öwall wrote: gatubrunnar är jobbiga också
Säger du det...
Jag trodde aldrig att jag skulle förlora några tangenter (från datorns tangentbord) ner i en brunn. Men gillbert här på forumet lyckades bevisa motsatsen, ja, erm, tack ska du ha. 🙂
Min fobi: Att någon av mina fobier blir så pass stora att jag upptäcker dem.
June 28, 2001
Gueno wrote: Tänkte bah höra vad ni har för fobier.
Själv går jag inte nära spindlar med långa ben, clowner och personer som är utklädda till "maskgubbar".. :cy:
Hitta den här sidan.
http://www.darling.se/nr15/clowner/
”Det måste finnas inpräntat någonstans undermedvetet att maskerade killar är farliga.”Ja.. jag har sett "DET".. höll faen på att skita ner mig.
tycker du om denna clownen då ?
[Image Can Not Be Found]
btw, vill du hitta enormt många fler som har fobier för Allt så kan du kolla in http://www.helgon.net
February 22, 2003
bilden utnyttjar ej någon som helst bugg
December 15, 2002
hahah kom o tänka på en sak som jag och en polare gjorde för några år sedan. Vi döpte om olika platser omkring där vi bodde som var lite läskiga 🙂 ex. "Tjuvbusken" (en stor häck som vi trodde nån skulle hoppa ut o ta oss) sen var det nått med en dunge också i närheten som vi var lite skrajja för 🙂
en skoj sak som hände med polaren i somras var att just när han åkte med mopeden förbi "tjuvbusken". När han kom närmare så såg han att det låg en människa där, helt stilla. Han blev helt jävla livrädd och gasade förbi snubben som låg där. Detta var ca kl2 på natten. Jag sa till min polare sen efteråt att snubben kanske (förmodligen) behövde hjälp. "Det är möjligt, men jag var fan så jävla rädd just då och vågade inte ta reda på vad han hade för problem" 🙂 tror jag också skulle ha reagerat så...
Topic: tror jag är lite skraj för att cykla förbi helt kolsvarta fönster och dörrar som är öppna på vid gavel där det är helt svart inne.
July 8, 2003
GoggeL wrote: [quote=Mind]jag hadde blivit ganska nyfiken om någon hadde däckat i gräset.
förmodligen knatat fram o kollat livstecken och sedan nallat plånboken.
jadu Mind. Det är lätt att vara efterklok
Hmm, ligger man i en buske tror inte jag man har så mycket i plånboken. =) Antingen är man uteliggare eller så har man redan spenderat alla pengar på krogen. Men tanken var god Mind. =)
2 Guest(s)