January 17, 2002
Har nada fobier, varken höjd, spindel rädd eller rädd för att ta i något... Som någon sa, det är jag som får kasta ut spindlar på LAN, kan inte fatta att vuxna män är tokskraja för spindar! Pinigt att höra en kille skrika "Ahh, en spindel! Ta bort den någon!" och sedan stdsa upp från sin dator...
June 3, 2001
CoLiC wrote: Har nada fobier
https://www.nordichardware.se/.....hp?t=59248
Jag kom på en sak till..
Jag vägrar ta i saabar. :cy:
January 17, 2002
Gueno wrote: [quote=CoLiC]Har nada fobier
https://www.nordichardware.se/forum/viewtopic.php?t=59248
Petnoga :bok:
September 13, 2002
ang däckade folk på gatan.. med antalet slödder som springer omkring nuförtiden så kan det ju vara ett rånförsök
alltså,
idiot #1 lägger sig på gatan å spelar halvdöd
svensson#1 kommer å ska hjälpa
svettskalle#4, kebabtrampare#7, fyllo#6, sorkodlare#2 hoppar på svensson#1 å¨brutalslår honom samt rånar..
May 9, 2001
Höjdrädd. Blir stel som en pinne om jag inte är på "säker mark".
Skulle inte våga åka Fritt fall på Gröna Lund trots att man sitter fastspännd.
Hade tom. lite problem med att åka "katapulten" eller vad den heter.
Lite jobbigt när vagnen stannar högst upp någon minut (känns som en evighet)
Kollade hela tiden rakt fram, aldrig ner.
June 19, 2003
heimdal wrote: jag är paranoid övera att ha glömt spisen/lysen på samt att dörrn inte e låst när jag drar till jobb eller går ut, kollar det ca 5-10 gånger innan jag åker
hah, ja e exakt likadan... speciellt ytterdörren när man ska ut o har lite bråttom.. är inte särskillt skrajj för insektero så, men man kan bli lite skakis när man e på höga höjder när man inser faran o inte håller i någe stabilt.
July 9, 2003
jag skulle inte uppskatta att bada jämte stora fartyg tex stena line eller silja line... har tänkt på det när man står på däck att man skulle fan få panik om man ramla ner... inte för att det e högt men att.... ja jag vet inte riktigt varför men det skulle ta emot något väldans.....
November 4, 2001
Jag hör också till den typen människor som är rädd för att ha glömt att göra någonting innan jag låst dörren. Lämnat något på eller något som skulle vara obra att lämna. När jag väl kommit iväg har jag oroat mig för att jag glömt någonting så då oroar jag mig för att jag glömt låsa dörren.
September 13, 2002
Stupid Ass wrote: kom på en sak till...
när ja va typ 7 år eller nåt så glömde ja o låsa dörren till dass o en tjej klev in...
sen dess bara MÅSTE ja känna om ja verkligen låste dörren precis efter att ja låst den
om ja inte kollar om d blev låst kan ja få världens tuppjuck
hände mig samma sak i den åldern.. så nu känner jag alltid en extra gång
Deadleg wrote: jag skulle inte uppskatta att bada jämte stora fartyg tex stena line eller silja line... har tänkt på det när man står på däck att man skulle fan få panik om man ramla ner... inte för att det e högt men att.... ja jag vet inte riktigt varför men det skulle ta emot något väldans.....
grejen e väl den också att du kan bli insugen under fartyget pga "suget" från propellrarna
3 Guest(s)