January 23, 2002
Tog en dusch nu på morgonen och konstaterade än en gång att jag av någon anledning tycker blöta hårstrån som ligger på golvet i duschen när man duschat färdigt är bland det sliskigaste och äckligaste jag vet.
Vet inte varför jag tycker det, det är inte så att jag mår illa när jag ser dem men det bär mig emot att eventuellt ta i dem eller trampa på dem. 🙄
Vad har ni själva för fobier eller saker ni tycker är äckliga? 😀
November 25, 2003
Steel, har samma fobi som du där. Helt ologiskt också, i vanliga fall är man ju ofta benägen att sitta och smeka någons hår... 😛
I övrigt så är det stora och håriga insekter. Har ingenting emot spindlar, ormar eller skorpioner, men stora larver och annat som bara kryper ner innanför kragen... *uschiamej!*
September 28, 2003
KRYP hatar harkrankar , stora feta nattfjärilar och alla andra kryp.en natt när jag var ute o körde moppe på sommarn så fick jag en sån här fet natt fjäril |--------------------------------------------------|
på halsen så kröp den ner i jackan o jag fick cp- ryck fy fan det var det äckligaste jag varit med om :cy: :cy: :cy: :cy:
September 1, 2002
Dehman wrote: Jag gillar inte katter. De är äckliga.
😮 På vilket sätt är katter äckliga? De är fasiken så mycket renligare av sig än hundar. Vi har både hund och katt, och katten är banne mig inte lika äcklig som hunden. Jaja, var bara nyfiken. Åsikter är som rövhål, alla har en.
March 10, 2002
Gamblor wrote: [quote=Dehman]Jag gillar inte katter. De är äckliga.
😮 På vilket sätt är katter äckliga? De är fasiken så mycket renligare av sig än hundar. Vi har både hund och katt, och katten är banne mig inte lika äcklig som hunden. Jaja, var bara nyfiken. Åsikter är som rövhål, alla har en.
Alla har en rövhål? Det Låter lite dumt.
Jag tycker bara inte om dem. Tycker inte om hundar heller. De slickar sig på k*ken sen kommer de och slickar på en. Så satanas äckligt!
March 19, 2003
Lite kul att ni nämner hår i vatten, jobbar på badhus och efter en tuff tag i tjejernas duschrum så kan de bli en hel del hår som sammlas vid avlopps kanten som man får plocka upp.
Vette fan varför man tycker de är så äkligt, jag får för mig i princip att hålla andan när jag plockar upp de 😀
Det finns många mörka baksidor på badhus ska ni veta!
March 10, 2002
BarateaU wrote: Lite kul att ni nämner hår i vatten, jobbar på badhus och efter en tuff tag i tjejernas duschrum så kan de bli en hel del hår som sammlas vid avlopps kanten som man får plocka upp.
Vette fan varför man tycker de är så äkligt, jag får för mig i princip att hålla andan när jag plockar upp de 😀
Vad är det för hår?
November 4, 2003
Dehman wrote: [quote=BarateaU]Lite kul att ni nämner hår i vatten, jobbar på badhus och efter en tuff tag i tjejernas duschrum så kan de bli en hel del hår som sammlas vid avlopps kanten som man får plocka upp.
Vad är det för hår?
haha lol Dehman!
jag HATAR spindlar skulle vilja utrota dom om jag kunde...ahh de kanske finns spindlar på NH shit :cy:
March 19, 2003
Dehman wrote: [quote=BarateaU]Lite kul att ni nämner hår i vatten, jobbar på badhus och efter en tuff tag i tjejernas duschrum så kan de bli en hel del hår som sammlas vid avlopps kanten som man får plocka upp.
Vad är det för hår?
För all del så hoppas jag inte att de har den längden på hår nertill.
1 Guest(s)