October 1, 2002
Isch!
Steel, isåf har vi precis samma fobi. Själv brukar jag spola bort den där "hårhögen" med duschmunstycket. Sen får mor min ta hand om äckelgrejset 😛
Sista gången hon klagade på mig för att jag gjorde så här var för något halvår sedan. Men hon gav nog upp då jag bara fortsatte 🙂
July 8, 2003
Jag tål allt, nästan. Spindlar, ormar, hårstrån, naglar, fötter. =) Funderar på att skaffa en fågelspindel men flickan säger att hon aldrig kommer hit igen då. Jobbigt att behöva åka till henne jämt. =)
Iofs, jag tål inte att bita på knivar eller gafflar. Hatar känslan av stål mot tänderna. Klarar dock inte att se någon annan göra det heller. =)
August 22, 2001
BarateaU wrote: [quote=Dehman][quote=BarateaU]Lite kul att ni nämner hår i vatten, jobbar på badhus och efter en tuff tag i tjejernas duschrum så kan de bli en hel del hår som sammlas vid avlopps kanten som man får plocka upp.
Vette fan varför man tycker de är så äkligt, jag får för mig i princip att hålla andan när jag plockar upp de 😀
Det finns många mörka baksidor på badhus ska ni veta!
Vad är det för hår?
För all del så hoppas jag inte att de har den längden på hår nertill.
Varför då? Jag brukar fläta mitt och stoppa ner i bikinitrosorna innan jag går i bassängen 😀
January 17, 2002
Kommer inte på nån fobi... Jag gillar spindlar, har tom haft en. Ormar är söta, larver och sånt bryr jag mig inte i eftersom jag är fiskare.
Maskerade män stör mig inte, inte heller höjder. Jag älskar trånga utrymmen, jag känner mig helt säker på stora öppna områden och har inte bacillskräck.
Btw, varför ogillar ni kvinnors könshår? En dag ska ni kanske ner och tugga skäggbiff, då lär det knappast spela roll, eller hur? Kittlar skönt under näsan gör det också 😉
De flesta fobier är ju helt grundlösa, som tex fobi för fötter och äggskal (Jag känner en som inte kan titta på äggskal utan att få panik). Ni som har fobier, tänk efter om det verkligen är så farligt endå.
January 28, 2003
CoLiC wrote: Btw, varför ogillar ni kvinnors könshår? En dag ska ni kanske ner och tugga skäggbiff, då lär det knappast spela roll, eller hur? Kittlar skönt under näsan gör det också 😉
men för helvete, lite bättre ordval kanske?
du låter som en jävla stenåldersmänniska, fast det gillar kanske "tjejerna" du träffar..??
OT (On Topic )
det enda jag är rädd för så är att halka... har verkligen blivit livrädd för det sedan jag hoppa runt på kryckor, kryckorna flög iväg 2 gånger och fy FAN va ont det gjorde..
Det värsta var inte att benet var brutet, det kändes ingenting i själva benet.. däremot gjorde det för jävla ont att få kanten på gipset med all kroppstyngd rakt över tårna.. ena gången kunde jag knappt röra tårna på 4 dar :cy:
annars är jag nog befriad från fobier, förutom att jag är livrädd att äta pizzor med "köttfärssås" på den ena av de lokala pizzeriorna, men det är en annan historia 😀
June 3, 2001
CoLiC wrote: Btw, varför ogillar ni kvinnors könshår? En dag ska ni kanske ner och tugga skäggbiff, då lär det knappast spela roll, eller hur? Kittlar skönt under näsan gör det också 😉
HAHAHAHA!!!
Citattråden.
Edit: BarateaU: Blir dom inte lite snea på dig när du klampar in?
January 23, 2002
Kul å se att man inte var ensam om sin hårfobi.
Har även fobi mot små flygande kryp som kommer in i sovrummet när man ska gå å lägga sig på kvällarna.
De onda varelserna kretsar kring lampan i taket i väntan på att du ska lägga dig och släcka, sen när du ligger där och intet ont anar så kommer de krypandes över dig på väg mot din näsa. :cy:
August 12, 2003
http://www.hohtak.se/fredrik_o_jag.wmv
Han är jätte läskig och äcklig.
4 Guest(s)