January 17, 2002
MrWeizel wrote: [quote=CoLiC]Btw, varför ogillar ni kvinnors könshår? En dag ska ni kanske ner och tugga skäggbiff, då lär det knappast spela roll, eller hur? Kittlar skönt under näsan gör det också 😉
men för h*****e, lite bättre ordval kanske?
du låter som en j**la stenåldersmänniska, fast det gillar kanske "tjejerna" du träffar..??
? :bgrin: ?
För övrigt har jag en tjej du bara skulle kunna drömma om
EDIT: Kul att du tar saker seriöst iaf 🙄
January 28, 2003
CoLiC wrote: [quote=MrWeizel][quote=CoLiC]Btw, varför ogillar ni kvinnors könshår? En dag ska ni kanske ner och tugga skäggbiff, då lär det knappast spela roll, eller hur? Kittlar skönt under näsan gör det också 😉
men för h*****e, lite bättre ordval kanske?
du låter som en j**la stenåldersmänniska, fast det gillar kanske "tjejerna" du träffar..??
? :bgrin: ?
För övrigt har jag en tjej du bara skulle kunna drömma om
EDIT: Kul att du tar saker seriöst iaf 🙄
yeye, var lite grinig igår 😛
det med din tjej tänker jag inte kommentera ens, will not go that low
June 20, 2002
CoLiC wrote: De flesta fobier är ju helt grundlösa, som tex fobi för fötter och äggskal (Jag känner en som inte kan titta på äggskal utan att få panik). Ni som har fobier, tänk efter om det verkligen är så farligt endå.
Det är ju just därför det är fobier... 😉
Definitionen av en fobi är, om jag inte missminner mig, ångest som uppstår i en bestämd situation som egentligen inte innebär någon reell fara...
Finns det skäl till att vara rädd är det inte en fobi...
Blir du instängd i en låda tillsammans med en stor hårig jävla spindel blir du nog rätt skraj även om du är varken klaustrofobiker eller arachnofobiker...
December 18, 2002
UndaC wrote: spindlar
ljudet av någon som drar naglarna mot murbruk
ljudet som uppstår när man tuggar på, och själva konsistensen av, vattenkastanjer 😮min polare har fobi mot restauranter, ganska sjukt
han kan helt enkelt inte äta "ute" så att säga
UndaC, din Cartman har börjat se lite blek ut
dags att piffa upp han?
well, angående ämnet så... bilder på människor som "rotten" bla har :spy:
3 Guest(s)