December 4, 2002
Jepp! Jag fyller år idag dan efter julafton hehe 😛
Faktum är att jag skulle inte kunna tänka mig att fylla år så där i juni eller liknande för det känns mycket skönt att få presenter 2 dar i rad, 1 dag känns så lite och man vill ha mer och så där när det är slut!
Och därför känns det jävligt bra att fylla år så där efter....
Bullshit till alla som säger att man får mindre presenter jag har stenhård koll på att det blir jämmt.
June 30, 2001
Peter@20ghz wrote: [quote=ThaMole]Grattis.. Min bror fyller oxå år idag...
O själv fyller jag 20 den 1jan...=) HAH.. slå det då...
Well,, jag fyller 35 den 1:a januari, så man kan väl säga att jag kanske inte slår det, men åtminstonne kommer lika.
Du är ju...öh...gammal...
December 4, 2002
Weee! Tack alla! Fick typ massa pengar typ 4k allt som allt Guinness rekordbok choklad 1600 spänn till ny mobil (om jag ger mamma min gammla) och lite annat krams! OCH det bästa :
ROCKY DVD COLLECTION ALLA FILMER EXTRA MATERIAL OCH THE GODFATHER COLLECTION MED MASSA EXTRA WEEEE 😀 😀 😀
June 17, 2001
MegaGeekBoy wrote: Det måste va skiroy?
Han har ju fyllt gubbe för länge sen =)
*host* *host* Jag brukar pika när tillfälle ges, men eftersom jag e bra dragen så skiter jag i det. Det kan bli så fel 😛
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 12, 2001
Känner att det är dags att bemöta alla totalt grundlösa beskyllningar jag ser i några inlägg här.
Jag dementerar allt mycket ihärdigt ska ni veta.
Jag dementerar att min så kallade ålder inkluderar att jag är en "gubbe"
Jag dementerar allt helt enkelt... 😛
Wigger...det var nog ett bra beslut när du valde att inte skriva en pik i ditt något grumliga tillstånd vid den tidpunkten...annars så hade du kunnat bli dragen av något annat 😀
3 Guest(s)