Folk är förstörda... AV CS!|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Folk är förstörda... AV CS!
Hauk
Member
Medlem
Forum Posts: 4055
sp_UserOfflineSmall Offline
270871
February 13, 2003 - 4:10 pm
sp_Permalink sp_Print

ÄHHHHHH!!

språkbuk hit o dit, mycket o bry sig om...

emorrn e d freda, glöm allt vad dator heter , knäck en öl o dra ut med polarna...ni lyckliga jävlar med åldern inne kan ju packa er mot krewgen!

//Visdomsord.

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
Forum Posts: 4679
271052
February 13, 2003 - 7:50 pm
sp_Permalink sp_Print

CoLiC wrote: Folk måtte bli mer och mer korkade för varje dag som går!

Sitter i cafeterian på skolan och fikar med några från klassen, brevid oss sitter 6 st 1or/2or (Gymnasiet såklart 😀 ) och är djupt involverade i en diskussion om... Headshots och klaner (Haha, hörde du om *insert clanname here*, f*n, du skulle ha sett mitt HS igår!) i CS! Visst det är ett kul spel, men att folk gör det till en livsstil är åt hel*ete! Dessutom verkar varenda sånt där psykfall dyrka HeatoN som om han vore en gud!
Man hör sådana där diskussioner varje dag, och tyvärr har jag 2 st i min klass som är korkade dom med...

Det komiska är att det verkar bara dom som har ett liv som blir riktigt bra i CS! Med det menar jag dom som inte bara sitter framför datorn och tok kör CS 24/7!

MEN!! Det jag irriterar mig mer än allt annat är folk som går omkring och säger "LOL" eller "noob" (Får lust att skrikande slita lemmarna av folk som springer omkring och uttalar noob som det stavas, inte som det är meningen att uttalas: NEWBIE! Och dessutom är det fjortis stämpel på hela alltet) IRL! Finns ingen som står så långt ner på min värderings lista som en äkta inbiten CS NÖRD!

Håller med dig till fullo! 😀

Viss är det så att CS är/var ett bra spel som man kunde spela många låånga timmar, men nu har det gått för långt!!

Jag är j****** less på det!!! 😡

Visst minns jag själv hur det var att sluta med Q1, men livet går vidare!

-siN-
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 933
271120
February 13, 2003 - 9:01 pm
sp_Permalink sp_Print

sluta waina.... wink

nämen, jag håller med, några i min klass e helt j*vla galna i cs, sitter och snackar typ hela tiden om vad som hände på den servern, med den snubben osv.
tillräkligt irretarande....

max_4
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1101
271138
February 13, 2003 - 9:25 pm
sp_Permalink sp_Print

Att ni orkar bry er.... :cy:

Norman
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 55
271213
February 13, 2003 - 10:54 pm
sp_Permalink sp_Print

Förr i tiden så kallade man folk som höll på med datorer för "nördar". Nu är det bara 24/7 datoranvändarna som är betäcknade nördar eller folk som spelar vissa spel. Jag tycker att man ska ignorera CS-"nördarna" och låt dem vara så "l33t" de nu vill vara. Att spendera tid på att klanka ned på ett spel och dess spelare tycker jag är slöseri med tid. Det är väl inte så konstigt att inbitna spelare brukar "lol" och "noob" i sitt tal. De blir ju jämt indoktrinerade med dessa utryck. Likt ett barn som lär sig prata så lär sig spelarna att använda uttrycken och associerar då "lol" och "noob" till vissa känslor. Alltså betyder det inte att vissa spelare säger "lol" i vardagstal för att han tror sig vara "cool", det är helt enkelt personens inlärda ord för en viss känsla. Kalla det onormalt, Vem vet, men vi kanske får räkna med fler sådana utryck i vårat språkliga tal? Var det inte så att vi svenskar tog efter vissa ord och fraser som invandrare förr i tiden tog med sig till Sverige. Detta ansågs jätte hemskt av de språkkunniga, men numera så har dessa ord räknats in i Svenska språket.
Visst, att ta in "abbevriations" i vårat språk är nog att gå till överdrift. Men vissa engelska ordval kanske kommer att tas upp någon gång?

Jag kan säga att jag spelar CS då och då, men det är främst i arbetssyfte eller för att många kompisar spelar CS. Numera kör jag mest Battlefield1942 som jag tycker är bättre än CS. CS-scenen har förstört sig själv i viss mån.

Kane
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 648
271370
February 14, 2003 - 10:03 am
sp_Permalink sp_Print

Hejhej, på er grabbar och flickor. Det var ett väldigt bra tag
sen jag var här! Minst 5 månader sen jag skrev ett inlägg.

Nu till saken.
Håller med fullt ut.
Det är helt okej att spela Counter-Strike, men att börja använda uttrycken och dom engelska slangorden i det verkliga livet, då har det spårat ur helt och hållet.

På min skola (Högstadiet), hör man i matsalen ibland då och då, "Åh, vilken häftig HS jag gjorde med AWP igår kväll!" och den andre svarar "lol, vilken noob du är som använder AWP!"
Och nu menar jag exakt stavligt uttalande.
Detta tycker jag är vrickat...
Det är EXAKT som om vi "datanördar" skulle säga tgnt-bordet i det verkliga livet.

Slangorden i samhället kommer nog växa mer och mer, och det kommer bli helt vrickat till slut.

Tack och hej.
/Fredde

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
Forum Posts: 4679
271439
February 14, 2003 - 11:58 am
sp_Permalink sp_Print

Va erre id snappat upp med höresel organen? Klankar You flapp on vårt ordinal tugg?

Ne tacka vet jag gamla goa svenska ord....... 😛

Arne_Garflak
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 916
271670
February 14, 2003 - 6:26 pm
sp_Permalink sp_Print

Håller med om att det börjar urarta...
Nu hör man folk säga lol och liknande i korridorerna i skolan och liknande...

Detta har väl i och för sig inte bara med c-s att göra men i alla fall..

Har lagt ner c-s sedan ett år tillbaka, men jag spelar det någon gång ibland (max 5 ggr/år) för att det kan vara kul...
Tycker inte att det e kul när det blir för seriöst, det ska ju vara kul också :blink:

Norman
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 55
271686
February 14, 2003 - 6:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Vissa CS-spelare kanske tycker "lol" är enkelt att säga för att uttrycka ironi eller dyl.?
Tror knappast tgnt-bordet är enklare att säga än tangentbordet så det kanske är därför man inte säger tgnt-bordet? Hehe.

Elias667
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1999
271881
February 15, 2003 - 12:54 am
sp_Permalink sp_Print

CoLiC wrote: Folk måtte bli mer och mer korkade för varje dag som går!

Sitter i cafeterian på skolan och fikar med några från klassen, brevid oss sitter 6 st 1or/2or (Gymnasiet såklart 😀 ) och är djupt involverade i en diskussion om... Headshots och klaner (Haha, hörde du om *insert clanname here*, f*n, du skulle ha sett mitt HS igår!) i CS! Visst det är ett kul spel, men att folk gör det till en livsstil är åt hel*ete! Dessutom verkar varenda sånt där psykfall dyrka HeatoN som om han vore en gud!
Man hör sådana där diskussioner varje dag, och tyvärr har jag 2 st i min klass som är korkade dom med...

Det komiska är att det verkar bara dom som har ett liv som blir riktigt bra i CS! Med det menar jag dom som inte bara sitter framför datorn och tok kör CS 24/7!

MEN!! Det jag irriterar mig mer än allt annat är folk som går omkring och säger "LOL" eller "noob" (Får lust att skrikande slita lemmarna av folk som springer omkring och uttalar noob som det stavas, inte som det är meningen att uttalas: NEWBIE! Och dessutom är det fjortis stämpel på hela alltet) IRL! Finns ingen som står så långt ner på min värderings lista som en äkta inbiten CS NÖRD!

Äh!!! det är ju bara trevligt, inte värre än att tala om hockykort eller fotboll, eller att tjejer skallrar, snackar smink och kläder. Man komemr alltid diskutera ens intrssen, deras intresse är cs, mycket hälsosammare än att vara ute och "fjortissupa" varje helg om du frågar mig.

Jag har talat mycket dataspel i mina dagar, allt ifrån d2 till cs till gameboy. Mina första riktiga vänner (lågstadiet, på dagis var det iof lego=) fick jag genom gemensamma intressen i dataspel, mina kompisar från innebandyn t.ex. har jag aldrig kommit lika nära.

Låt människor diskutera det dom vill, jag tror säkert att de gillar det.

Sen till språk uttrycken, jag säger bara att det är jävligt skönt att få uttrycka sig med lol... n00b, wtf, ffs, stfu elelr vadsom helst så länge jag får fram mitt budksap så enkelt som möjligt. Språk kommer alltid utvecklas, akta dig så du inte blir en konservatist.

ps: Att sen hävda att dessa människor inte har nått liv är ren bs, jag spelade otroligt mycket datorspel, mest cs och d2 och på senare wc3 (ligger tom. 1:a på 3vs3 på Europe ladder(iS-AboveTheLaw), låg det i alla fall, inte spelat på 2-3 veckor nu). Jag har enligt många då inget liv för jag spenderar mörka kvällar framför datorn och snackar med polare via voice chat, för enligt dem så defineras "liv" och hur stort "liv" man har utifrån den mängd alkohol man lyckas få i sig varje helg, eller hur mycket pengar man bränner på cafén.

Jag umgås med mina vänner så mycket jag vill, jag behöver inte vara runt andra 24h om dygnet, det räcker gott för mig att få glida runt emd polare på stan under eftermiddagen och kanske lira lite badminton eller tennis framemot 5-6tiden för att sen kunna klämma in en 3-4h gaming senare.

Att vara beroende av andra människor för att sysselsätta sig är enligt mig att inte ha nått liv... men det är bara min åsikt, jag tycker alla borde ha en egen syn på "liv" och så länge man är glad ed sitt eget så finns det ingen som helst anledning att smutskasta andra människors livsstil (även fasten jag nu med denna tråd misslyckats med den delen själv :roll:).

ps2; Tacka gud för att ja går i världens bästa gymnasium!!!

CoLiC
Member
Medlem
Forum Posts: 3697
272542
February 16, 2003 - 2:00 am
sp_Permalink sp_Print

Bah, vi snackar ordmisshandel här. Jag får ryck varje gång jag hör någon gå och slänga ur sig ord som "lol" och "noob"! Låt mig gissa, du är 15 år, tanig och förmodligen blek som en svensk i somalia (Det brukar vara standard utseendet för sådana som dig)? Väx upp! Sluta misshandla ordboken och lär dig att använda riktig svenska när du pratar!!! Blir förbannad av detta!!

Visst ja, jag glömde nämna en annan sak!

Varenda sådanhär j*vel jag träffar på är otroligt uppstudsig, arrogant och tror att han/hans gäng är bättre en alla andra (eller smartare för att dom lirar CS som tokar)! Nu verkar du vara vettigare en detta (Bra svenska har du också - när du skriver iaf-), men att du ens sympatiserar med ett sådant pack som CS nördar är upprörande!

Punkt 3: Det börjar bli J*VLIGT ont om folk som inte är som ovanstående idioter! Jag träffar nästan aldrig någon som kan vara sig själv nu för tiden, alla måste impa på poolarna och vara jävliga mot den som "stor pojken" inte gillar! Jag vet själv hur det är att vara den mobbade, jag blev mobbad för att jag hade rött hår och Blödarsjuka (Ni som inte vet vad det är och undrar, slå upp det! Orkar inte förklara, inget dödligt/smittsamt iaf, bara genetiskt och jävligt irriterande). Ungefär så här gick det till:

1an: Ingen visste något om mig, bara att man inte fick slå mig
2an: Jag flyttade från värmland till umeå, alla trodde att jag skulle explodera i en pöl av blod bara dom tog i mig.
3an: Där sket dom i alla regler, jag blev slagen dagligen (Här började översittarna göra sig hörda + att slagen var delvis mitt fel eftersom jag nästan knäckte näsbenet på en kille med en vedklabb i ansiktet -vilket jag fortfarande är otroligt stolt över eftersom jag aldrig kommer att glömma hans häpna ansikte och blodiga tröja-).
4an till 6an: Här börjar intelligensen komma, uttryck som "Morot" och "Blodpudding"/"Blödarjävel" blir standard när man talar om mig.
7an-9an: Folk sparkar in mitt skåp, trycker ner mina böcker i toan och spolar (Jag blev tvungen att betala över 2000:- för förstörda böcker i hela högstadiet + att jag blev tvungen att betala alla lås som dom limmade igen), tejpar mig osv och sådana saker, det går att utveckla deras metoder oändligt... Utfrysning osv.
Gymnasiet: Dom blir mogna över sommarlovet och ingen bryr sig om att jag har den sjukdom jag har längre och jag blir accepterad.

Allt detta hade kunnat undvikas om jag kunnat slåss med nävarna istället för munnen (Slå upp det sa jag, lista sedan ut resten själv, jag var en normal person till utseendet och uppförandet iaf).

Men då finns det ju folk som är för tjockskalliga och som inte faller igenom silen som gymnasiet utgör och fortsätter att vara översittare och dra till sig undersåtar som kan mobba vidare. Tyvärr är det inte många som faller igenom nu för tiden.

Det är delvis pga av min tidiga skoltid jag reagerar så här, eftersom de flesta "CS nördar" (Låt oss kalla det ett samlings ord eller en kraftigt växande minoritet) beteer sig just som sådana som mobbade mig.

Jag är irriterad just nu, därför blev det antagligen en irriterad ton över denna post med, men jag hoppas ni överlever!

Garfzez
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 779
272632
February 16, 2003 - 11:17 am
sp_Permalink sp_Print

Alltså.. jag fattar inte. Kanske är jag dum.. Men jag fattar inte hur du kopplar ihop cs-spelare med folk som mobbat dig?
Och ordmisshandel? Det svenska språket utvecklas, varesig folk gillar det eller inte. Säga vad man vill, men ordet noob är nog här för att stanna. Jag använder det aldrig själv, men jag vet vad det betyder, och jag är hyfsat säker på att alla här vet vad det betyder.. Alltså existerar det.. och folk kommer att använda det. Att strikt hålla sig till det "gamla" är ju absurt.. Att vägra utvecklas leder till undergång.. sen om det handlar om ord som noob, lol eller nått annat kan ju kvitta. Tycker man det känns fånigt.. använd inte det.. men klanka inte ner på andra som använder det.

Sitter fortfarande och funderar på hur cs-spelare kopplas till mobbare.. Är det bara cs, eller gäller det datorspel överhuvudtaget?

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
272671
February 16, 2003 - 12:41 pm
sp_Permalink sp_Print

Bah, det är bara småbarn som lirar CS.. Jag lirade det stjälv när jag var 14.. Fast jag lirade faktiskt Rouge Spear när jag var 13, och inte så dåligt heller 😀

CS är enligt mig ett spel som är översvämmat med irriterande med personer som har dom mest irriterande uttrycken.. Har ni hört dethär tidigare?: "Men pressa a la carte FFS!!" Jag höll fan på att strypa personen som höll på så!!

Om man ska snacka "skill" så är det spel som UT och Quake som man ska snacka om då kulorna alltid åker åt ett visst håll.. Det är liksom lite matematiskt med det hela 🙂

Garfzez
Kommer du hit ofta?
Medlem
272675
February 16, 2003 - 12:47 pm
sp_Permalink sp_Print

Det är inte bara småbarn som lirar cs..
Även om jag inte vill se mig själv som gammal.. så måste jag nog tycka att 25 år inte kan räknas som småbarn.
Quake o UT är inte roligt då det påminner förmycket om nån taskig serietidning. Gillar inte dessa fantasivapen.. Unreal 2 stängdes av och avinstallerades efter en halvtimme.. skittråkigt.

CoLiC
Member
Medlem
Forum Posts: 3697
272802
February 16, 2003 - 4:15 pm
sp_Permalink sp_Print

Garfzez wrote:
Sitter fortfarande och funderar på hur cs-spelare kopplas till mobbare.. Är det bara cs, eller gäller det datorspel överhuvudtaget?

Vad jag menade var att de flesta sådana här nördar beteer sig arrogant och ser direkt ner på någon som tilltalar dem. Jag menade självklart inte att det bara var de som spelar CS som mobbade mig, jag sa bara att dom betedde sig som dom!

Garfzez
Kommer du hit ofta?
Medlem
272805
February 16, 2003 - 4:21 pm
sp_Permalink sp_Print

CoLiC wrote: [quote=Garfzez] Sitter fortfarande och funderar på hur cs-spelare kopplas till mobbare.. Är det bara cs, eller gäller det datorspel överhuvudtaget?

Vad jag menade var att de flesta sådana här nördar beteer sig arrogant och ser direkt ner på någon som tilltalar dem. Jag menade självklart inte att det bara var de som spelar CS som mobbade mig, jag sa bara att dom betedde sig som dom!

ahao.. då förstår jag ju.
Visst finns det cs-spelare som beteer sig som svin rent ut sagt.. otrevliga, arroganta och som ser ner på folk.. särskilt på nybörjare. Men då byter man helt enkelt server.. om man inte är admin.. för då sparkar man helt enkelt ut dem.. Drömmen är ju att komma in på en server med massor av trevligt folk, som spelar spelet för att det ska vara kul.. inte för att få bra stats.. Sen en sjysst admin närvarande.. En kall öl till det.. då mår man bra.

Elias667
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1999
272992
February 16, 2003 - 7:57 pm
sp_Permalink sp_Print

CoLiC wrote: Bah, vi snackar ordmisshandel här. Jag får ryck varje gång jag hör någon gå och slänga ur sig ord som "lol" och "noob"! Låt mig gissa, du är 15 år, tanig och förmodligen blek som en svensk i somalia (Det brukar vara standard utseendet för sådana som dig)? Väx upp! Sluta misshandla ordboken och lär dig att använda riktig svenska när du pratar!!! Blir förbannad av detta!!

Visst ja, jag glömde nämna en annan sak!

Varenda sådanhär j*vel jag träffar på är otroligt uppstudsig, arrogant och tror att han/hans gäng är bättre en alla andra (eller smartare för att dom lirar CS som tokar)! Nu verkar du vara vettigare en detta (Bra svenska har du också - när du skriver iaf-), men att du ens sympatiserar med ett sådant pack som CS nördar är upprörande!

Punkt 3: Det börjar bli J*VLIGT ont om folk som inte är som ovanstående idioter! Jag träffar nästan aldrig någon som kan vara sig själv nu för tiden, alla måste impa på poolarna och vara jävliga mot den som "stor pojken" inte gillar! Jag vet själv hur det är att vara den mobbade, jag blev mobbad för att jag hade rött hår och Blödarsjuka (Ni som inte vet vad det är och undrar, slå upp det! Orkar inte förklara, inget dödligt/smittsamt iaf, bara genetiskt och jävligt irriterande). Ungefär så här gick det till:

1an: Ingen visste något om mig, bara att man inte fick slå mig
2an: Jag flyttade från värmland till umeå, alla trodde att jag skulle explodera i en pöl av blod bara dom tog i mig.
3an: Där sket dom i alla regler, jag blev slagen dagligen (Här började översittarna göra sig hörda + att slagen var delvis mitt fel eftersom jag nästan knäckte näsbenet på en kille med en vedklabb i ansiktet -vilket jag fortfarande är otroligt stolt över eftersom jag aldrig kommer att glömma hans häpna ansikte och blodiga tröja-).
4an till 6an: Här börjar intelligensen komma, uttryck som "Morot" och "Blodpudding"/"Blödarjävel" blir standard när man talar om mig.
7an-9an: Folk sparkar in mitt skåp, trycker ner mina böcker i toan och spolar (Jag blev tvungen att betala över 2000:- för förstörda böcker i hela högstadiet + att jag blev tvungen att betala alla lås som dom limmade igen), tejpar mig osv och sådana saker, det går att utveckla deras metoder oändligt... Utfrysning osv.
Gymnasiet: Dom blir mogna över sommarlovet och ingen bryr sig om att jag har den sjukdom jag har längre och jag blir accepterad.

Allt detta hade kunnat undvikas om jag kunnat slåss med nävarna istället för munnen (Slå upp det sa jag, lista sedan ut resten själv, jag var en normal person till utseendet och uppförandet iaf).

Men då finns det ju folk som är för tjockskalliga och som inte faller igenom silen som gymnasiet utgör och fortsätter att vara översittare och dra till sig undersåtar som kan mobba vidare. Tyvärr är det inte många som faller igenom nu för tiden.

Det är delvis pga av min tidiga skoltid jag reagerar så här, eftersom de flesta "CS nördar" (Låt oss kalla det ett samlings ord eller en kraftigt växande minoritet) beteer sig just som sådana som mobbade mig.

Jag är irriterad just nu, därför blev det antagligen en irriterad ton över denna post med, men jag hoppas ni överlever!

Jag tycker dina resonemag är otroligt långsökta.

Det finns miljoner som spelar cs, minst 100'000 i sverige. Att några av dessa är idioter är statistiskt sett självklart (minst var 20:e person är enligt mig en arrogant idiot utan respekt för andra människors och deras åsikter), sen att alla du känner som sspelar cs är idioter är en annan sak.

Men om vi alla ska vara ärliga så är det 80% av alla killar i högstadiet som spelar elelr har spelat cs, att de som då moddade dig då spelade cs är inte konstigt.

Jag beklagar verkligen att du varit mobbad, jag har aldrig mobbat eller blivit mobbad så jag ska inte påstå att jag kan förstå dig, däremot kan jag säga att jag verkligen är emot mobbing. Jag har aldrig varit i en klass där någon varit mobbad (går nu i 1:a ring), förmodligen för att jag själv varit en av de "tuffa" och satt stopp för alla försök till det, haft brorsor som varit det så jag hatar det ärligt talat.

Ursäkta min svenska men jag är upprörd, sen när ska "gamers" vara stämplade som mobbare, det är ju LÖJLIGT

CoLiC wrote: [quote=Garfzez] Sitter fortfarande och funderar på hur cs-spelare kopplas till mobbare.. Är det bara cs, eller gäller det datorspel överhuvudtaget?

Än en gång, massivs spelar cs, du kommer alltid hitta människor som liknar dem, minst en i varje "game" skriker bråkar och gnäller som en 3:åring eller tror att han är bättre än alla andra för att han satte ett hs på nån, men ingen tvingar mig att läsa hans poster så det skadar inte mig

caps
It’s a first time for everybody
Medlem
Forum Posts: 9
273052
February 16, 2003 - 9:20 pm
sp_Permalink sp_Print

Okej, det har blivit dags att ta en liten funderare på det hela.

Jag spelar själv CS (så gott som) dagligen och är något konfunderad över att ni överhuvudtaget orkar bry er. Om folk vill säga "Skärp dig ffs din noob" i skolans koridorer - låt dem göra det. Ni kommer aldrig någonsin att kunna ändra på andra människor, om de själva inte vill bli ändrade. Snacket om att alla CS-spelare är inkompetenta, lågbegåvade, dyslektiker som bara kan stava till "lol" är patetiskt och säger väldigt mycket om era egna fördomar. Jag kan definitivt hålla med om att jargongen i chatten i själva spelet är något torr och enformig ("vilket lotto hs ditt cepe"), men det beror självklart på att man inte hinner komma med långa utläggningar under eller mellan rundorna. Det är dessutom lång ifrån alla som skriver på detta sätt.

Tro mig, Lunarstorm är ett betydligt större hot mot det svenska språket än vad CS är. Här har vi något som på allvar är oroväckande. Ni borde lägga er energi på att motverka detta - även om det är helt meningslöst det också, då man fortfarande inte kan ändra på människor om de själva inte vill.

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
273171
February 17, 2003 - 12:31 am
sp_Permalink sp_Print

Stjälv spelar jag Q3 och UT2003 för att det är snabbt och kul. Om man vill lira realistiska spel så kan man lira Ghost Recon, Americas Army eller Operation Flashpoint..

Vajsman
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 929
273211
February 17, 2003 - 9:14 am
sp_Permalink sp_Print

...i min bekantskapskrets säger folk jämt "plantera bomben då din jävla _insert könsord_"
Man planterar växter och sånt..men fan inte bomber.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 163
Currently Browsing this Page:
4 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL