June 18, 2001
Vad gnäller ni för? Jag är ju fortfarande kvar.
Tänk istället på de små fattiga barnen på Sweclockers.
🙄
Själv saknar jag väl ingen, men jag minns speciellt Fahrenheit och Phat^Trance. De härjade här när jag var ny. Egentligen är det bara deras namn jag kommer ihåg, inte vad de sade. :blink:
Å andra sidan kanske de inte är borta, utan här under andra namn.
June 28, 2001
Mean Machine wrote: [quote=Coalan]Endel roliga personer, rutger bl.a.
Finns dock fler jag inte skulle sakna, som är aktiva nu 🙂
Vet inte riktigt om jag saknar nån direkt, skulle väl vara Bella isf. 😉
Ja bella var inte i förrgår man såg.
-----
Blue Moon, Minns när han postade en bild på sig själv när han var orakad (långt kolsvart skägg trots sin låga ålder) och försökte slå ett rekord på hur mkt snus han kunde ha under läppen.
Fyfan vad det såg ut.
Edit: missade ett nick
October 28, 2002
Jerry wrote: Vad gnäller ni för? Jag är ju fortfarande kvar.
Tänk istället på de små fattiga barnen på Sweclockers.
🙄
Själv saknar jag väl ingen, men jag minns speciellt Fahrenheit och Phat^Trance. De härjade här när jag var ny. Egentligen är det bara deras namn jag kommer ihåg, inte vad de sade. :blink:
Å andra sidan kanske de inte är borta, utan här under andra namn.
Sweclockers har varit bättre än någonsin senaste månaderna efter de tog bort "Övriga ämnen"-delen.
Saknar Phat^Trance's mixar :).
May 10, 2002
jag saknar en kille från sweclockers som frågade efter en låt runt 2002, jag hittade åt vilken låt det var i somras nämligen och kommer inte ihåg vad han hette och jag är ju hyfsad bannad från swec sen ett år tillbaka. om du letade efter en låt då ungefär och låten du sökte var the cars - moving in stereo då vet du!
vem skulle man sakna här på nh egentligen? alla jag älskar är ju här! ..förrutom min shift-knapp och capslocken och jag hade ett bråk så vi kommer inte så bra överrens förtillfället.
January 18, 2004
Xert 😀 <33<3<<3
Extatic wrote: Kom på en till profil som man inte sett här på ett tag.
Keffing. 🙄
Tycker han var rätt skön ändå, han stack ut lite till skillnad från medel-NH:aren.
Nån som vet vart han tagit vägen?
Tror han hade internetuppkopplingsproblem för en bra tid sen. Väldigt sällan man ser honom på IRC.
May 10, 2002
Extatic wrote: Kom på en till profil som man inte sett här på ett tag.
Keffing. 🙄
Tycker han var rätt skön ändå, han stack ut lite till skillnad från medel-NH:aren.Nån som vet vart han tagit vägen?
kanske försökte sno ett par brallor till och åkte fast igen. visst var det han?
sno ett par byxor, om inte det är ett skrik efter en kram skjut skallen av mig.
September 12, 2001
paaki wrote: Xert 😀 <33<3<<3 [quote=Extatic]Kom på en till profil som man inte sett här på ett tag.
Keffing. 🙄
Tycker han var rätt skön ändå, han stack ut lite till skillnad från medel-NH:aren.Nån som vet vart han tagit vägen?
Tror han hade internetuppkopplingsproblem för en bra tid sen. Väldigt sällan man ser honom på IRC.
Oooohhhhh...
Du anar inte vad jag började att garva nu när du nämner honom. 😀
January 18, 2004
July 27, 2002
skiroy wrote: [quote=Callister]Catstyle
Vet personligen andra forum han trallar runt på. 😮
Catstyle är inte ett dugg saknad i detta forum kan jag officiellt säga från oss alla crew.
Om du känner till forum han "trallar runt" i så vet du redan vad han går för.
Nej jag saknar honom inte heller. 🙂
Jag vet nog vilka hackor han går för också för den delen. Fast jag måste ju erkänna att det var roligt att läsa diskutioner som inkluderade honom. 🙂
3 Guest(s)