June 13, 2001
Ja , som det nu står överallt i tidningarna så börjar även ungdomar bli feta och får kramper samt blir sjuka av allt stillasittande och utebliven exercis... Jag har den senaste veckan noterat alla trådar om trötta sjuka lata orkeslösa utarmade folk som skrivit... är det en trend nu eller?..hemskt... precis när medelåldern i sverige började öka så kommer knappt någon i 70 - 80- tals generationerna klara sig över 40 år utan hjärtinfarkt..
Ps... såg precis vad jag döpt tråden till.. men ni kanske förstår av innehållet att det inte var den mentala biten jag syftade på.
January 6, 2002
Kotte: tror du verkligen att det är så illa, jag menar med den hälsotrenden som finns nu. Nästan alla tränar ju nuförtiden. Boxercise, spinning, styrka o dyl.
Fast så finns det väl en överrepresentation av stillasittande datanördar här....vore nästan konstigt annars
June 28, 2001
ja fan, dom flesta jag känner är fan mesar, klagar för minsta lilla kropsarbete, känner bara 1 nisse som inte har nått imot att arbeta.
sen känner jag ju till några motionsgalningar, dom ramlar och får inre blödningar o muskelbristningar, men intefan slutar dom cyckla i några dagar för det inte.
slutsats: det finns inga normala mäniskor.
January 15, 2002
HELIX wrote: Jag har iof ont i nacken ibland... Men det kommer nog från att jag stoppade ner huvudet i en grop i snön och fösökte stå på huvud... Det slutade med att jag trillade bakåt och höll på att bryta nacken..Ibland är man inte så smart 😉
Har gjort likadant en gång, men jag ramlade inte över
*Skadeglädje är ända glädjen*
2 Guest(s)