June 3, 2001
MrWeizel wrote: var det inte du som ogilla mercedes? har för mig att du har skrivit det i nån tråd... testat hur effektiv 250kmhstrypningen är än? 🙄
Jag var liten då.. 🙄
Bild 6: 200km/h sen kom det ut en saab 95 framför som inte ville flytta på sig, då gör man bäst i att släppa lite på gasen.
October 11, 2002
Gratulerar till ett bra bil-köp! Grejen är den att pappa just har väljt och vrakat i cabriolet-sportbils-världen och har dels kollat på en Mercedes SLK, fast han har nu köpt en BMW Z3 2,8. Vi får den på onsdag, spännande, ska bli kul att köra.
Gueno, vad fick du ge för den? Ser mycket bra ut!
January 28, 2003
haha, bra att du insett "Den rätta vägen" 😀 ska bli kul att se vad pappas kommande bil kan ge för åkturer... Mercedes-Benz C 43 AMG, 400hk, 0-100 på en bit under 5,5sek och annat godis... blir najs att övningsköra 8) men är det en kompressormatad du har? tyckte det stod nåt sånt på kåpan över cylindrarna
May 23, 2002
Gueno wrote: Tänkte jag skulle visa Mercan för er. 😀
Bild 6 Med halvgas och lite bilar kommer man hem fort. 🙄
Hmm, halvgas... de måste ju va en Honda eller nåt som tål lite varv för att ha halvgas på 5700rpm 🙂 Sjysst kärra annars. Va jobbar du som om du kan unna dig nå sånt?
February 1, 2002
Tänkte bara äga dig lite :blink:
Edit: ahh.. url;en måste klippa o klistras
October 28, 2002
Tyvärr!
Du har försökt att ladda en sida som inte finns på Passagens medlemsservrar. Detta kan bero på någon av följande anledningar:
* Den angivna adressen är felaktig. Kontrollera stavningen och försök igen.
* Sidan är inte tillgänglig för tillfället eftersom medlemmen uppdaterar sidan. Försök igen senare.
* Sidan existerar inte längre på denna server.
--------------------------------------------------------------------------------
Till Passagen
March 20, 2001
Hauk wrote: Tyvärr!
Du har försökt att ladda en sida som inte finns på Passagens medlemsservrar. Detta kan bero på någon av följande anledningar:
* Den angivna adressen är felaktig. Kontrollera stavningen och försök igen.
* Sidan är inte tillgänglig för tillfället eftersom medlemmen uppdaterar sidan. Försök igen senare.
* Sidan existerar inte längre på denna server.
--------------------------------------------------------------------------------
Till Passagen
lägg till ett mellanslag efter urlen så funkar den.
January 28, 2003
[Gamepredator wrote: Sulan][quote=Gueno]Tänkte jag skulle visa Mercan för er. 😀
Hmm, halvgas... de måste ju va en Honda eller nåt som tål lite varv för att ha halvgas på 5700rpm 🙂 Sjysst kärra annars. Va jobbar du som om du kan unna dig nå sånt?
tror knappt en honda hade klarat det 😀 fast du menar kanske deras motogphojar? dom maxar en 13-14000 rpm 😛
May 23, 2002
MrWeizel wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan][quote=Gueno]Tänkte jag skulle visa Mercan för er. 😀
tror knappt en honda hade klarat det 😀 fast du menar kanske deras motogphojar? dom maxar en 13-14000 rpm 😛
Nej, de hade de kanske inte men der är det företag som gör de varvilligaste motorerna för personbilar. På S2000 börjar rödmarkeringen vid 9000rpm. Honda gör för övrigt världens bästa motorer.
1 Guest(s)