January 17, 2002
skiroy wrote: Här måste jag säga att Mind har rätt!
Glöm och gå vidare är det enda du bör göra.
Jo, självklart, men jag måste få känna lite lycka, det har varit ont om det på sistone. Självklart ska jag inte springa över till henne (Vet inte ens vars hon bor) och kasta stenar pa hennes fonster.
July 13, 2002
Asså... allvarligt... detta är bland de roligaste jag har hört talas om 😀 Snacka om att gud straffar vissa direkt (inte religös... ordspråk bara).
Sparkar din katt---> Får läppen spräckt av din armbåge.
Kastar snöbollar på ditt hus--> Får läppen spräckt av din släpvagn.
Detta är fan FÖR BRA !!! UNDERBART :bgrin: :bgrin: :bgrin: 😀 😮 🙂 😀 :eye: :bgrin: :eye: 😛
January 30, 2003
January 17, 2002
tb3030 wrote: Jo- jag har humor, men jag fattar faktiskt inte vad det var som var så j**la roligt med det här. Tycker det låter helt sjukt. 🙁
Hon sparkade min katt och hotade mig med kniv för ca en månad sedan...
Tycker det är förbaskat kul att hon får en permanent fläskläpp!
July 13, 2002
CoLiC wrote: [quote=tb3030]Jo- jag har humor, men jag fattar faktiskt inte vad det var som var så j**la roligt med det här. Tycker det låter helt sjukt. 🙁
Hon sparkade min katt och hotade mig med kniv för ca en månad sedan...
Tycker det är förbaskat kul att hon får en permanent fläskläpp!
INDEED 😀 :bgrin:
July 18, 2002
Jerry wrote:
En människa med lite sans! Tur att det finns någon här som inte beter sig som någon primitiv Rambo.
Och vad skönt att jag inte är ensam, blir smått nervös när man läser här ibland... Antingen har det med åldern att göra på skribenterna rent allmänt, eller så... där "Ettorna och nollorna" går in går vettet ut... Eller vad vet jag... för mycket CS, Jolt och nätporr kanske...
😛 retas...
1 Guest(s)