February 13, 2003
March 20, 2001
k.oberg wrote: [quote=Waco][quote=HELIX]Krockbrandsläckare kanske skulle vara något..
alkolås skulle ha varit nått.
man tycker att vanligt folkvett och bonn förnuft ska räcka men men, fy fan :cy:
det kommer aldrig att räcka. Det kommer alltid att finns stolpskott i denna värld.
February 19, 2003
December 24, 2002
kanske borde sluta köra full.. men helt ärligt (till o med min morsa säger det) så kör jag bättre när jag e full.... antagligen för att jag e rädd om lappen..
EDIT: ni hatar säker mig nu bara för det.. men helt ärligt så e det inte så att jag kör varje dag rattfull.. kanske händer varannan månad eller nått och då kör jag typ bara 1km....
April 14, 2002
jonte_power wrote: kanske borde sluta köra full.. men helt ärligt (till o med min morsa säger det) så kör jag bättre när jag e full.... antagligen för att jag e rädd om lappen..
EDIT: ni hatar säker mig nu bara för det.. men helt ärligt så e det inte så att jag kör varje dag rattfull.. kanske händer varannan månad eller nått och då kör jag typ bara 1km....
Äru fin nånstans i hela huvet? Jävla idiot, hade det bara varit du själv som du utsatte för fara kunde det gott fått vara men tänk om nån kommer då du kör. Spelar ju ingen roll om du tycker du är bättre bilförare när du är packad. Vill du behålla "lappen", följ reglerna!
November 9, 2002
jonte_power wrote: kanske borde sluta köra full.. men helt ärligt (till o med min morsa säger det) så kör jag bättre när jag e full.... antagligen för att jag e rädd om lappen..
så om morsan säger att du kör bättre me fritt fall så skulle du köra ut för ett stup direkt?
ja skulle nog inte stoppa dig
2 Guest(s)