December 25, 2000
jonte_power wrote: kanske borde sluta köra full.. men helt ärligt (till o med min morsa säger det) så kör jag bättre när jag e full.... antagligen för att jag e rädd om lappen..
EDIT: ni hatar säker mig nu bara för det.. men helt ärligt så e det inte så att jag kör varje dag rattfull.. kanske händer varannan månad eller nått och då kör jag typ bara 1km....
Hur full är du när du kör? Problemet jag ser är att eftersom du kör när du e full kommer det inte spela någon roll ifall du är aspackad när du ska köra iväg. Du har ju gjort det förut flera gånger och det gick bra, skoj skoj sen när du brakar in i någon stackare och förstår någon annans liv (och antagligen ditt eget också).
December 24, 2002
ViU wrote: [quote=jonte_power]kanske borde sluta köra full.. men helt ärligt (till o med min morsa säger det) så kör jag bättre när jag e full.... antagligen för att jag e rädd om lappen..
EDIT: ni hatar säker mig nu bara för det.. men helt ärligt så e det inte så att jag kör varje dag rattfull.. kanske händer varannan månad eller nått och då kör jag typ bara 1km....
Hur full är du när du kör? Problemet jag ser är att eftersom du kör när du e full kommer det inte spela någon roll ifall du är aspackad när du ska köra iväg. Du har ju gjort det förut flera gånger och det gick bra, skoj skoj sen när du brakar in i någon stackare och förstår någon annans liv (och antagligen ditt eget också).
Helt ärligt så skämta jag bara skulle se vilka reaktioner man får.. jag har kör påverkad en gång i mitt liv.. o det är en lång histora med ganska bra anledningar.. då var jag inte packad utan kände bara av lite...
August 16, 2002
men va fan... fick den igår av nån luffare på msn...
asså killen ser ut som om han fejkar juh... typ värsta "whoops-I-got-caught-with-your-wife"-blicken juh...
sen så är det tragiskt att sånt där händer... om jag vore hon skulle jag äta bly, palla leva som värsta offret utan händer o ansikte...
October 6, 2003
keffing wrote: men va fan... fick den igår av nån luffare på msn...
asså killen ser ut som om han fejkar juh... typ värsta "whoops-I-got-caught-with-your-wife"-blicken juh...sen så är det tragiskt att sånt där händer... om jag vore hon skulle jag äta bly, palla leva som värsta offret utan händer o ansikte...
Hur fan kan du ens tänka tanken? Är det någon som bör överväga självmord är det för fan du. Äckligt. :arg:
December 24, 2002
Xuestor wrote: [quote=jonte_power]jag har kör påverkad en gång i mitt liv.. o det är en lång histora med ganska bra anledningar.. då var jag inte packad utan kände bara av lite...
Finns inga bra anledningar för det enligt mig. Klarar man inte av reglerna kan man åka buss istället!
en väldigt nära vän till mig behövde komma till sjukhuset.. MITT I NATTEN!
November 9, 2002
jonte_power wrote: [quote=Xuestor][quote=jonte_power]jag har kör påverkad en gång i mitt liv.. o det är en lång histora med ganska bra anledningar.. då var jag inte packad utan kände bara av lite...
Finns inga bra anledningar för det enligt mig. Klarar man inte av reglerna kan man åka buss istället!
en väldigt nära vän till mig behövde komma till sjukhuset.. MITT I NATTEN!
finns taxi
3 Guest(s)