March 11, 2003
Johan Nicklasson wrote: beror lite på vad det är för solk som ska sitta där med en.. om samma idiot som pungar ut 5mille för att man sitter där ställer upp som arbetsgivar referens.. ser inte bra ut om man är bort från arbetsmarknaden i två år men inte kan förklara varför.. samt om det dyker upp i mina papper.. är det spårlöst så är det la ok...
sen 5mille i dag är inte så j**la möe
5 mille kan vilken idiot som helst investara tillräckligt bra för att ge en avkastning som räcker resten av livet. Man hade inte behövt några referenser till arbetsgivare.
February 12, 2002
denstore wrote: [quote=Johan Nicklasson]beror lite på vad det är för solk som ska sitta där med en.. om samma idiot som pungar ut 5mille för att man sitter där ställer upp som arbetsgivar referens.. ser inte bra ut om man är bort från arbetsmarknaden i två år men inte kan förklara varför.. samt om det dyker upp i mina papper.. är det spårlöst så är det la ok...
5 mille kan vilken idiot som helst investara tillräckligt bra för att ge en avkastning som räcker resten av livet. Man hade inte behövt några referenser till arbetsgivare.
Tack. 🙂
March 21, 2003
denstore wrote: [quote=Johan Nicklasson]beror lite på vad det är för solk som ska sitta där med en.. om samma idiot som pungar ut 5mille för att man sitter där ställer upp som arbetsgivar referens.. ser inte bra ut om man är bort från arbetsmarknaden i två år men inte kan förklara varför.. samt om det dyker upp i mina papper.. är det spårlöst så är det la ok...
det är min teori om hur jag ska leva resten av mitt liv 😛
March 5, 2002
Öwall wrote: [quote=Fackamato][quote=Callister]Kanske för 40-50 milj..
Inte för fem miljoner, men för >10. Det är vad jag kostar inlåst i två år ;). 😛
ah ok ditt standardarvode för en natt multiplicerat med 730?
plus lite övertid och sånt..
Varför tror alla att jag är prostituerad. 🙁
November 27, 2003
Fackamato wrote: [quote=Öwall][quote=Fackamato][quote=Callister]Kanske för 40-50 milj..
Inte för fem miljoner, men för >10. Det är vad jag kostar inlåst i två år ;). 😛
ah ok ditt standardarvode för en natt multiplicerat med 730?
plus lite övertid och sånt..
Varför tror alla att jag är prostituerad. 🙁
Bra fråga. Du är min och bara min ju. 🙁
//Andreas
1 Guest(s)