May 10, 2002
Slår ihop två kråktrådar till en übertråd! Sexet inkluderar all icke-urinerande penis/vagina-aktivitet, med eller utan partner, två långa år, 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan. 500000kr? 2miljoner? 10miljarder? Eller jobbar du pro boner...bono?
Eventuella flickvänner konverteras till lesbiska och tillgodoses med en het älskarinna under tiden du går på din diet. Du får behålla dem när du utfört uppdraget.
Nu är det alltså lägsta priset du kan sjunka till, pengarna skulle fås direkt i förskott så man har något att döda tiden med. Bli inte girig bara.
February 12, 2002
Måste hålla med dig abishai, du har gjort ett bra jobb kombinera två av mina trådar. 🙂
Över till frågan.. Måste fundera.. Skulle nog inte behövas så mycket massor pengar, men när suget smyger sig på en så är det inte ritktigt den logiska halvan av hjärnan som är i arbete. Om ja på nått sätt kunde byta pengarna mot ett kyskhetsbälte så kanske.
November 27, 2003
abishai wrote: Slår ihop två kråktrådar till en übertråd! Sexet inkluderar all icke-urinerande penis/vagina-aktivitet, med eller utan partner, två långa år, 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan. 500000kr? 2miljoner? 10miljarder? Eller jobbar du pro boner...bono?
Eventuella flickvänner konverteras till lesbiska och tillgodoses med en het älskarinna under tiden du går på din diet. Du får behålla dem när du utfört uppdraget.
Nu är det alltså lägsta priset du kan sjunka till, pengarna skulle fås direkt i förskott så man har något att döda tiden med. Bli inte girig bara.
Skit i pengarna! Ge mig bara det!
//Andreas
January 19, 2003
Delph1 wrote: [quote=abishai]Slår ihop två kråktrådar till en übertråd! Sexet inkluderar all icke-urinerande penis/vagina-aktivitet, med eller utan partner, två långa år, 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan. 500000kr? 2miljoner? 10miljarder? Eller jobbar du pro boner...bono?
//Andreas
Ser ut som .com redaktionen håller ihop. Visst man skulle skita i det tills de två kommer samma sen är det bara och skita i pengarna och njuta :heart:
December 5, 2001
Callister wrote: Ni vet att det finns mängder av mediciner m.m. som stoppar sexlust/spermaproduktion samt ingrepp (som kan fixas till senare)
Inget svårt att vara utan då 😉
:-$
Jag vet att de flesta som sagt att det ska ha flera miljoner eller obegränsat med pengar skulle haft andra tankar om det verlkligen varit på riktigt. Det är lätt att säga si och så när man bara föreställer sig något som aldrig kommer hända.
October 31, 2003
Delph1 wrote: [quote=abishai]Slår ihop två kråktrådar till en übertråd! Sexet inkluderar all icke-urinerande penis/vagina-aktivitet, med eller utan partner, två långa år, 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan. 500000kr? 2miljoner? 10miljarder? Eller jobbar du pro boner...bono?
//Andreas
Geeeee Meeeeeej 😀
2 Guest(s)