September 2, 2001
Är det ingen som är sportintresserad här??? Måste det ju vara!
Ingen som såg när norrmännen tog åtta första platserna i VC-loppet idag...? Elofsson först på 9:e plats...
Ingen som följer Elitserien i hockey? Ingen som följer ett av lagen och bara älskar det?
Ingen som följer vad som händer i Italienska ligan elelr i Premier League???
Nån måste va? Lite mer sport här hade inte varit fel, jag kan itne vara ensam om det?
September 20, 2001
Jag gillar hockey, hejar ju såklart på MoDo
Var föresten hockeymatch i Härnösand idag. Pojkar -90 var de som spelade Min kusin stod i mål, men tyvärr så förlorade de. 🙁
Fotboll är jag tyvärr inte ett dugg intresserad av... Tittar jag, ja då ska de vara pga alla fina pojkar då
// Marie
July 21, 2001
On 2001-11-24 20:15, NoFear wrote:
On 2001-11-24 20:10, Marie wrote:
Jag gillar hockey, hejar ju såklart på MoDo// Marie
men skärpning nu marie....det är ju DIF som gäller det vet ju alla :hehe:
tss....alla vet om att de e MiF som gäller
MAAAAAAAAAAAAAAAAAALMØØØØØØØØØØØØØØ!!!!
SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNELAND!!!!!!!!
ØØØØØØØØØØSTDAAAAAAAAANMARK
September 2, 2001
Lilla rara Marie
Titta på tabellen nu... MIF ligger på sjätte plats! Och har sex raka vinster, det är bättre än nåt annat lag just nu faktiskt!
Vilka håller du på då?
Just det, MoDo... f*n... ni har fått en av mina kompisar... Kim Staal, dansk dynamit...
dels så får man itne se honom i Malmö längre, plus att han och jag inte kan sitta o njuta till Pearl Jam längre... lite långt till Övik för det 🙁
[ Detta Inlägg ändrades av: Doberman den 2001-11-24 21:02 ]
September 2, 2001
ett tips, gå in på följande länk... skitbra sida!!!
August 14, 2001
September 2, 2001
On 2001-11-24 21:14, vlad wrote:
Alltså seriöst.. Ni 08:er å ännu värre malmö-bor. Ni måste inse att det är Modo å Lule som gäller ..Om ni tänker efter så kan ni ju inte ens spela hockey utan att ha konstfruset. Muhahaha sug på den
Dags för Modo å ta Sm-guld nu
Asch du! Tänk efter innan du öppnar munnen
Vi har Pildammarna och Ribersborg utan konstis... plus lite andra ställen
PLUS att vi har hockeygymnasium!!!!
September 20, 2001
On 2001-11-24 21:14, vlad wrote:
Alltså seriöst.. Ni 08:er å ännu värre malmö-bor. Ni måste inse att det är Modo å Lule som gäller ..Om ni tänker efter så kan ni ju inte ens spela hockey utan att ha konstfruset. Muhahaha sug på den
Dags för Modo å ta Sm-guld nu
Mycket bra sagt vlad
2 Guest(s)