July 8, 2001
"hälften har inte loosat oskulden!"
HOHOHOHO!!!!
det va det bästa jag läst på länge här på NHs forum!
känner du nån oss?
skulle det va ett argument för att inte snacka datorer på ett IT forum?
eller ska vi ut och sätta på brudar och komma tillbaka sen?
som sagt detta är ett IT forum och inte ett lunar träsk
May 22, 2001
On 2002-05-14 14:18, warrior wrote:
bara för att man är datorintresserad så behöver man inte ha flickvän och tycka om att vara i naturen..
he he jag har allt det där är både dataintresserad, har flickvän & är scout så klart man har andra intressen, kollar även på film & lyssnar på musik mycket.. så klart det finns mer saker än datorer att snacka om.
Ja vad tror ni blir det någon bra sommar i sverige i år då..??? Så ny nytt ämne att prata om alla nöjda & glada "eller?" 😀
June 28, 2001
On 2002-05-14 14:12, MrFreddas wrote:
Asså här e för många data nördar liksom kolla på er hälften har inte loosat oskulden! O kan det inte finnas andra ämne man kan disuktera MÅSTE det vara DATA DATA DATA *suck///
Vad vet du om det?!?!? Vi kanske har mer sex än du kan ana! 😀
August 9, 2001
Datorer står mig inte varmt om hjärtat men jag tycker det är kul att slappa av med lite spel efter en hård arbetsdag på Nordea.
Läsa är också något jag gärna gör, det är inte bara för det litterära utan även för att utöka min vokabulär.
Hur definierar man en "datanörd"?
Du som startade tråden borde kanske komma ifrån datorerna och börja läsa istället, så att du lär dig att stava rätt.
August 7, 2001
Asså här e för många data nördar liksom kolla på er hälften har inte loosat oskulden! O kan det inte finnas andra ämne man kan disuktera MÅSTE det vara DATA DATA DATA *suck///
bara för att man är DATOR intresserad (observera dator, data är någonting helt annat) och att man är oskuld, så hindrar det inte mig från att vara typ tusen gånger manligare och häftigare än dig din slemmiga lilla fordonssamhällsbög!
själv så tror jag att du är typ 12 år å skryter jättemycket för att du har haft sex med din farmor lr något å tycker att du är jättehäftig å spelar counterstrike hela j**la helgerna, när du inte sitter å hoylar!
1*120mm 9*80mm 4*60mm fläktar
[ Detta Inlägg ändrades av: daggerr den 2002-05-14 18:28 ]
April 8, 2001
Som den gamle sa: Det är dumt att kasta sten i glashus.
Jag har flickvän, jag moddar min burk rätt ofta. Jag rättar nyheter här på NH, det tar en hel del tid.
Klarar du inte att göra flera saker samtidigt kisen
March 30, 2002
Jag håller med typ alla här ovan asså alla som skrivit innan mig NH adminsen borde iof ta ditt inlägg som en kommentar tycker du det e FÖR MÅNGA datanördar här så e väll det bra.. då har dom ju lyckats göra en bra sida.. eller hur 😀
[ Detta Inlägg ändrades av: ZweX den 2002-05-14 19:18 ]
September 14, 2001
Jag tror att du är på lite fel plats för att klaga på att man pratar datorer...vakna ffs...du är i ett hårdvaruforum...jefla looser...Och än fast jag är "datanörd" så har jag flickvän, Spelar golf och åker snowboard med mera...så om du vill snacka med andra än "datanördar"...vilket jag inte tycker att man kan kalla oss...så tycker jag att du kan ansluta dig med dom andra fjortisarna på McDonnalds alternativt Lunarstorm!
Mvh // Newkie
[ Detta Inlägg ändrades av: nOOki den 2002-05-14 19:39 ]
May 8, 2001
Detta inlägg är nog inget att bry sig om... (Ändå skrev jag ett inlägg )
Om man tycker att det är konstigt att man mest pratar om DATORER i ett forum som detta så har man nog inte riktigt tänkt efter.
Och att man skulle vara på ett visst sätt bara för att man har detta intresse är nog mycket en myt. Vem som är nörd ligger nog i betraktarens ögon.
/ 50+
Edit: Kom på att 50+ kan misstolkas som om jag är äldre än 50 år vilket jag INTE är...
[ Detta Inlägg ändrades av: jonaz den 2002-05-15 23:13 ]
Desktop: Gigabyte GA-MA770-DS3 | AMD Phenom II 955 BE | 8GB PC6400 | Samsung 1TB + 500GB | Powercolor HD3870
3DMark 2006: 11932 3DMark Vantage: P5137
Laptop: Macbook Pro 2012 | 8GB | Samsung 830 128GB SSD
HTPC: Mac Mini | 3GB | 500GB
June 17, 2001
Jag skrev ett inlägg, men då kom jag på att jag ju var admin här och kanske får ta det lite lungt. Så ni som han se det, ta det inte så hårt (Skidan bl.a)
Det jag vill ha sagt är att du inte kan dra alla över samma kant. Jag tillbringar väldigt mycket tid framför datorn men det hindrar inte mig från att nuppa, tillbringa tid med min dotter och träffa polarna!
Sen så tycker jag att du har valt helt fel forum att posta en sån här sak i, eftersom det finns enormt mycket datorintresserade människor här.
Det är väl oss du vänder dig till om du har problem, eller?
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
2 Guest(s)