För många data nördar|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
För många data nördar
Coore
Member
Medlem
Forum Posts: 6002
sp_UserOfflineSmall Offline
170128
May 14, 2002 - 11:06 pm
sp_Permalink sp_Print

finns inget mer att säga än lol...

Raven
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 116
170206
May 15, 2002 - 11:18 am
sp_Permalink sp_Print

tänk på vad du säger nästa gång va!!! som så många har sagt så behöver man inte vara oskuld bara för man är dator intresserad!!! du ska inte va så kaxig bara för att du fått flickvän!!! annars så skiter jag i vad andra tycker om mig jag gör som jag själv vill och när jag vill det.

ViU
Member
Medlem
Forum Posts: 4459
170332
May 15, 2002 - 7:40 pm
sp_Permalink sp_Print

alltså ffs, orkade inte läsa igenom alla inlägg men som några sade, vad fan är det för vitts att komma till ett dator relaterat forum och klaga på att det är för mycket "datanördar" här...

Vajsman
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 929
170371
May 15, 2002 - 10:19 pm
sp_Permalink sp_Print

hohoo..det är klart det kryllar av datanördar på ett forum tillägnat allt som har med dattor att göra.

jag nördar mej inte så mycket längre..har för kass datta och inga stålar att köpa ny för..smile Men sen får man väl börja nörda sig igen, när man har ny datta.

Som sagt, visst är det datanördar här men det är väl trevligt att det finns forum för sånna oxå. Internet är bra, det finns ju samlingsplatser för alla möjliga där, datanördar, brajrökare, bilentusiaster, piloter, 14isar, nymfomaner..you name it.wink

Men jag håller med dej om en sak...ut och nyp flickorna i rompen. Datorerna blir inte mindre attraktiva när ni blir äldre, flickorna blir. *hihi*

visse

Brännarn
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 268
170412
May 16, 2002 - 7:38 am
sp_Permalink sp_Print

On 2002-05-14 19:39, nOOki wrote:

On 2002-05-14 14:12, MrFreddas wrote:
Asså här e för många data nördar liksom kolla på er hälften har inte loosat oskulden! O kan det inte finnas andra ämne man kan disuktera MÅSTE det vara DATA DATA DATA *suck

///

Jag tror att du är på lite fel plats för att klaga på att man pratar datorer...vakna ffs...du är i ett hårdvaruforum...jefla looser...Och än fast jag är "datanörd" så har jag flickvän, Spelar golf och åker snowboard med mera...så om du vill snacka med andra än "datanördar"...vilket jag inte tycker att man kan kalla oss...så tycker jag att du kan ansluta dig med dom andra fjortisarna på McDonnalds alternativt Lunarstorm!

Mvh // Newkie

faan du aeger juh newkie......

Mattias aka [NH]TheGhozt
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 704
170711
May 17, 2002 - 3:29 pm
sp_Permalink sp_Print

Lägger fram en teori vad en nörd är för mig.

En nörd kan man vara om man inte vet vad man håller på med fast man ändå försöker. De flesta här innne på NH och forumen är dock väldigt kunniga med vad de håller på med och innefattas då inte innom denna nördkategorin.

En nörd kanske man kan vara om man inte använder sina kunskaper på rätt sätt utan bara skryter om dem och inte visar något produktivt som personen i fråga påstår sig kunna. Sådant blir jag förbannad på och det finns/fanns några sådana stollar här i forumen.

En nörd vill jag även innefatta er som tror detta forum är ett gulligull forum som Lunarstorm är. Sådant önskar vi inte här utan vi önskar se alla som besöker våra forum är nöjda och får ut något av att använda det, typ problemlösning och kanske andra mer eller mindre roliga ting.

Att prata personers sexualitet, om de blivit av med oskulden osv osv tycker jag deffenitivt inte skall förekomma här på forumet då det kan skada personen i fråga, främst psykiskt men vem vet om det blir fysikskt utav det också.

Jaja. Skall inte sitta här o gagga utan fära till Frozen Party nu. Gah!

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
170926
May 18, 2002 - 11:04 pm
sp_Permalink sp_Print

Men MRFreddas tror ju att man förlorar oskulden när man har fått sin första utlösning ju!

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 215
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL