May 11, 2005
tänk på vad du säger nästa gång va!!! som så många har sagt så behöver man inte vara oskuld bara för man är dator intresserad!!! du ska inte va så kaxig bara för att du fått flickvän!!! annars så skiter jag i vad andra tycker om mig jag gör som jag själv vill och när jag vill det.
March 1, 2001
hohoo..det är klart det kryllar av datanördar på ett forum tillägnat allt som har med dattor att göra.
jag nördar mej inte så mycket längre..har för kass datta och inga stålar att köpa ny för.. Men sen får man väl börja nörda sig igen, när man har ny datta.
Som sagt, visst är det datanördar här men det är väl trevligt att det finns forum för sånna oxå. Internet är bra, det finns ju samlingsplatser för alla möjliga där, datanördar, brajrökare, bilentusiaster, piloter, 14isar, nymfomaner..you name it.
Men jag håller med dej om en sak...ut och nyp flickorna i rompen. Datorerna blir inte mindre attraktiva när ni blir äldre, flickorna blir. *hihi*
visse
May 3, 2001
On 2002-05-14 19:39, nOOki wrote:
On 2002-05-14 14:12, MrFreddas wrote:
Asså här e för många data nördar liksom kolla på er hälften har inte loosat oskulden! O kan det inte finnas andra ämne man kan disuktera MÅSTE det vara DATA DATA DATA *suck///
Jag tror att du är på lite fel plats för att klaga på att man pratar datorer...vakna ffs...du är i ett hårdvaruforum...jefla looser...Och än fast jag är "datanörd" så har jag flickvän, Spelar golf och åker snowboard med mera...så om du vill snacka med andra än "datanördar"...vilket jag inte tycker att man kan kalla oss...så tycker jag att du kan ansluta dig med dom andra fjortisarna på McDonnalds alternativt Lunarstorm!
Mvh // Newkie
faan du aeger juh newkie......
February 11, 2001
Lägger fram en teori vad en nörd är för mig.
En nörd kan man vara om man inte vet vad man håller på med fast man ändå försöker. De flesta här innne på NH och forumen är dock väldigt kunniga med vad de håller på med och innefattas då inte innom denna nördkategorin.
En nörd kanske man kan vara om man inte använder sina kunskaper på rätt sätt utan bara skryter om dem och inte visar något produktivt som personen i fråga påstår sig kunna. Sådant blir jag förbannad på och det finns/fanns några sådana stollar här i forumen.
En nörd vill jag även innefatta er som tror detta forum är ett gulligull forum som Lunarstorm är. Sådant önskar vi inte här utan vi önskar se alla som besöker våra forum är nöjda och får ut något av att använda det, typ problemlösning och kanske andra mer eller mindre roliga ting.
Att prata personers sexualitet, om de blivit av med oskulden osv osv tycker jag deffenitivt inte skall förekomma här på forumet då det kan skada personen i fråga, främst psykiskt men vem vet om det blir fysikskt utav det också.
Jaja. Skall inte sitta här o gagga utan fära till Frozen Party nu. Gah!
1 Guest(s)