December 7, 2001
kwansa wrote: Jaa...men inte kylingen på en överklockad Processor stannar så kan det börja brinna...då kan massor bli inbrännda....minst lika farligt med överklockade Processorer :bok:
sa du dedär allvarligt så kan ja jue upplysa dig om att de är lika stor chans att det skapas en supernova när datorn står när man klockar (går jue så snabbt med klockad dator :bgrin: ) än att de börjar brinna btw överhettning
December 7, 2001
MULLVADEN wrote: [quote=LuX^]peppe20, din avatar :bgrin:
njae så farligt är det nog inte att överklocka hårddisken
Seriöst...
Går det att klocka en IDE / SATA hårddisk?? så den går som en 10000rpm scsi?? t ex...
om du moddar hdd'n så den får lite mer ström till motorena så kanske du får lägre accestid kanske 😉
July 3, 2003
Gueno wrote: IKEA säljer ju CPU-hållare så. :bgrin:
När man åker på LAN:
-"Wow! Kolla in den där killen, har har ju en sådan fet-stor CPU att han behöver en hållare och remmar runt!"
Meningen låter nästan bättre om man tar hårddisk istället, fantisera om saken, ser lite kul ut men en sådan stor hårddisk. Fatta vad den hårddisken ska låta då, stora rotorblad inuti eller något 8) Swisch, swich, swich! Låter det när diskarna tar sig ett varv.
June 17, 2002
Segis wrote: [quote=Gueno]IKEA säljer ju CPU-hållare så. :bgrin:
När man åker på LAN:
-"Wow! Kolla in den där killen, har har ju en sådan fet-stor CPU att han behöver en hållare och remmar runt!"
Meningen låter nästan bättre om man tar hårddisk istället, fantisera om saken, ser lite kul ut men en sådan stor hårddisk. Fatta vad den hårddisken ska låta då, stora rotorblad inuti eller något 8) Swisch, swich, swich! Låter det när diskarna tar sig ett varv.
O om kapaciteten e samma / kvadrat cm... ojojj.. Vad mycket Pr0n man kan få in där då... 8)
July 3, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=Segis][quote=Gueno]IKEA säljer ju CPU-hållare så. :bgrin:
När man åker på LAN:
O om kapaciteten e samma / kvadrat cm... ojojj.. Vad mycket Pr0n man kan få in där då... 8)
Hahaa! Vet en kompis som tänker likadant 😛
February 13, 2002
Vitamin-C wrote: fan va ja beundrar jornalistik när någon säjer fel tar ju nästan det här:
"Två män anhållna för våldteckt på finlandsfärja"(alla tröga tänk, HUR många har nånsin våldtagit en finlandsfärja och hur ofta kommer två och gör det?)
Inte speciellt vettigt sagt... Våldtäcktsmän utför väl för i helvete inte våldtäckter PÅ folk utan UTAV folk. De blir t.ex. fällda för väldtäckt utav en medelålders kvinna.
Ps. Eftersom denna topic handlar om att märka ord så ska jag väl passa på.
1. Jornalistik.... det stavas journalistik
2. Säjer.... Lunartrams. Säger, stavas det.
3. Våldteckt.... Försök att hitta något svenskt ord som slutar med bokstäverna: "eckt". Våldtäckt är den rätta stavningen.
Något som var bra var att du skrev ihop finladsfärja. Det finns inte många människor kvar som klarar det. Mycket på grund av Blocket.se... särskrivarnas Nirvana
November 5, 2001
Elias667 wrote: [quote=Implicit] 3. Våldteckt.... Försök att hitta något svenskt ord som slutar med bokstäverna: "eckt". Våldtäckt är den rätta stavningen.
Stavas inte Våldtäckt: Våldtäkt?
Jo, och ska man försöka sig på att märka ord ska man göra rätt också.
Inte bra Implicit... [-(
December 15, 2003
Tänker utsökt på min granne som kom in i min lägenhet när jag hade tre datorer igång varav två i vardagsrummet, han går in försiktigt pga alla kablar som går kors och tvärs och säger "så du har data?"
"Japp", svarar jag och pekar på bokhyllan full med böcker och säger "där bland annat".
Än idag så tittar han konstigt på mig när jag möter honom i trappen, vissa människor är egentligen korkade...
1 Guest(s)