June 17, 2001
Detta skulle vara kul att testa, synd bara att det typ faller 10cm snö under hela vintern här nere i Skaune
[Image Can Not Be Found]
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
August 28, 2001
jag bor i norrland med massor av snö...och jag HATAR SNÖ! :burn: jag vill ha sommar hela året! lyckliga är ni som bor i södra sverige 🙁
[ Detta Inlägg ändrades av: Tratten[DEI] den 2001-11-27 05:08 ]
June 13, 2001
japp.. blekinge.. man kan aldrig få för mycke snö... inte för lite heller..
Snöar det en dag (normalt max 1 Dm) så är det borta igen om 2 dagar.
Men...det försvinner aldrig helt... för så kallt som det brukar vara här så ligger det lite snö kvar runt träd och annat...lite skottade högar... sen fryser dfet soch fryser så det blir is istället.. och...och...äh... ja det är väl därför man inte har någon skid-kultur här......Men festa det kan vi!!!!!!!! alkohol-kulturen är det inget fel på..
August 28, 2001
On 2001-11-27 08:17, kottetrance wrote:
japp.. blekinge.. man kan aldrig få för mycke snö... inte för lite heller..Snöar det en dag (normalt max 1 Dm) så är det borta igen om 2 dagar.
Men...det försvinner aldrig helt... för så kallt som det brukar vara här så ligger det lite snö kvar runt träd och annat...lite skottade högar... sen fryser dfet soch fryser så det blir is istället.. och...och...äh... ja det är väl därför man inte har någon skid-kultur här......Men festa det kan vi!!!!!!!! alkohol-kulturen är det inget fel på..
I adore you ...snyft...BRÖÖÖL!
August 28, 2001
On 2001-11-27 08:17, kottetrance wrote:
japp.. blekinge.. man kan aldrig få för mycke snö... inte för lite heller..Snöar det en dag (normalt max 1 Dm) så är det borta igen om 2 dagar.
I adore you ...snyft...BRÖÖÖL! vill oxå 😀
June 17, 2001
On 2001-11-28 17:41, Gueno wrote:
WIGGER: Det där ser ruskigt kul ut, vill testa...
Jag också, men det känns rätt meningslöst att köpa en och inte ha någon nytta av den.
Kanska kan dra ett par vändor på Vallåsen eller kungsbygget. Undra om den är svår att transpotera i lift
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 6, 2001
On 2001-11-28 17:27, gillbert wrote:
jag slog halvt ihjäl mig förra gången jag skulle åka snowboard, problemet va inte själva åkningen utan liften..
en kompis hjälpte mig men han bara slog sig han också
(nått jag aldrig gör om utan en bra lift)
lol... dålig lift? vad är det för något? kommer ju upp med vad som helst, sen att balansen felar e ju inte liftens fel
October 6, 2001
1 Guest(s)