January 18, 2003
Ahapp, snuten ringde en typ 18:30:
-Hej, det här är (kom inte ihåg hans namn) på polisen *här tänker man ju till som fan om man känner igen rösten, vill inte bli utsatt för ett practical joke*, vet du vart din bil är?
-Nej? *känner inte igen rösten å känner fet jävla klump i magen*
-Den står ute i Silvhyttan *liten håla här ute*
Osv........................
FAN OCKSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Är så JÄVLA less nu....
Ekonomin var inge bra ändå, sen kommer det hära. En liten nätt självrisk på 7800(!) eftersom jag inte hade nått sånt däringa rattlås.
Tyckte veckan artade sig illa då man läre rycka in och jobba heldag nu på söndag, men sen kom det hära som ett fett knä i pungen eller nåt......
BAJJJJJJJJJJS!
July 18, 2001
var med om det där själv för rrätt många år sen typ under os i japan lr va fan det var hade vart i götet, kom hem sent, så bara stäldle bilen gick in sat o glutta lite på Os typ å halvsov, kl 04 på morgonen ringde telen tänkte va i helvete nu då. så var det polsein, frågade vet du va din bil är?? jag bara ja den står väl utan för huset här kan jag tro. han bara är du själv hemma, jag bar nä. sambon är här osså. dom bara ja din bil har synts till vid en slash å bang inbrott i en tobaks höran i stan. jag bar jaha, det var som fan, konstigt inte hört nått. dom måste fan ahr rullat iväg bilen var en 900 Aero med dubbla 2 tums system på så den hördes när man startade den. men men soms agt man blev ju lite sne hade ju massa grejjer i bilen som man inte ville blitt av med osv. soms agt man får se det soma tt det är ju bara grejjer. dom hittade aldrig bilen igen . så slapp ju få tillbaks en sönder körd turbo iallfall :=) men soms agt surt som fan för dig osså när det kommer så man har lite dåligt med stålar osv. fan folk borde lära sig vad som är ditt å mitt typ.
January 18, 2003
Mottroz wrote: =/ vad var det för bil då?
Det var en SAAB 9000 CS -92 i riktigt toppskick. Just rullat 16000 mil vilket ju är relativt lite på en såpass gammal bil med.
Fyfan, blir väl å sälja fonder för å ha råd med det hära, hade redan 10000 i räkningar denna månad......
January 23, 2002
Marcan- wrote: Oärliga tjuvar är fan de värsta som finns, j**la idioter som inte kan hålla reda på mitt och ditt.
Finns det nåt som heter ärliga tjuvar? 😕
I alla fall så hatar jag allt vad tjuvar heter, den som gjorde inbrott i eller stal min bil skulle jag fan slakta levandes, sakta men säkert [Image Can Not Be Found]
February 1, 2002
Steel wrote: [quote=Marcan-]Oärliga tjuvar är fan de värsta som finns, j**la idioter som inte kan hålla reda på mitt och ditt.
Finns det nåt som heter ärliga tjuvar? 😕
I alla fall så hatar jag allt vad tjuvar heter, den som gjorde inbrott i eller stal min bil skulle jag fan slakta levandes, sakta men säkert [Image Can Not Be Found]
Ja, tänk dig nån som tar en bil men säger att han inte gjort det...
det är en oärlig tjuv 🙂
Erkänner han/hon dock det så är personen en ärlig tjuv 😉
November 25, 2003
Hmm, missar jag något nu? Om de hade hittat bilen, var du tvungen att betala självrisken då? I såna fall är det väl bara att hämta den?
Hursomhelst, tjuvar suger. Jag och brorsan bor i Göteborg, men kommer från Skara. Har haft föräldrarnas gamla bil här stående sen sommaren, då den var utdöende. Brorsan kommer ner en morgon och upptäcker en trädgårdsslang som sticker ut ur tanken. Irriterande? Smått... Inte i närheten av att ha blivit av med bilen dock... :/
2 Guest(s)