August 16, 2002
ahh vad gör ni när ni sitter vid datorn men inte har nåt att göra? nu snackar jag typ inte "aa asså jag kollar på porr", utan saker som man kan ha riktigt roligt med... jag börjar...
det roligaste är att söka på "perform ini" (man kan inte ha med punkt) på dc++, gärna när man är i ett par större hubbar... sen så kan ni väl lista ut vad man kan hitta på med dom filerna
en annan rolig grej är att först fixa en ny hotmail typ [email]britney87@hotmail.com[/email], sen gå in i aftonbladet chatten 30+ (obs, glöm inte att ha _6 efter ditt nick) o fråga om det finns några generösa män som vill ha sällskap o sen dela ut sin email... sen så kan man tävla med kompisar om vem som får flest kåta gubbar på sin kontaktlista... roligt i typ en halvtimme...
ni då? var har ni för roliga tips?
January 23, 2002
BearznaiL wrote: [quote=Steel]Glo på TV gör jag ibland, har TV-kort i burken.
Du vet ingen guide för hur man kommer igång med tv-tittandet på sitt tv-kort? Har ett 8700Pro AIW.
http://www.tv-cards.com/
Kolla runt lite där så kanske du hittar något.
Själv har jag ett rent TV-kort, alltså inget integrerat i graffet.
Kan rekomendera ChrisTV som tv-prog.
October 6, 2003
Steel wrote: [quote=BearznaiL][quote=Steel]Glo på TV gör jag ibland, har TV-kort i burken.
Du vet ingen guide för hur man kommer igång med tv-tittandet på sitt tv-kort? Har ett 8700Pro AIW.
Fann inga kom-igång-guider 🙁
Är det bara att stoppa i antennsladden i kortet och dra igång nåt program?
October 6, 2003
festisMER wrote: Hurru Keffing, vad är det för filer?
perform.ini är där du lägger in alla kommandon som ska hända när du connectar till ett nät. Kan vara auth, join av kanaler osv osv.
Själv tycker jag bara det är otroligt lamt att sno andras perform.ini. Man kan säga åt dem att sluta shara dem istället.
March 1, 2004
BearznaiL wrote: [quote=festisMER]Hurru Keffing, vad är det för filer?
perform.ini är där du lägger in alla kommandon som ska hända när du connectar till ett nät. Kan vara auth, join av kanaler osv osv.
Själv tycker jag bara det är otroligt lamt att sno andras perform.ini. Man kan säga åt dem att sluta shara dem istället.
Okej, men ifall jag tankar en sån av nån, vad kan jag / har jag för nytta utav den?
April 22, 2003
festisMER wrote: [quote=BearznaiL][quote=festisMER]Hurru Keffing, vad är det för filer?
Okej, men ifall jag tankar en sån av nån, vad kan jag / har jag för nytta utav den?
Du kan nog inte ha någon nytta med den, iaf inte vad jag kan komma på, det kan bara vara lite kul om man hittar någon som har t.ex. +ao i någon rolig kanal kanske 🙂
Har man en lite djälvul inom sig kan man ju alltid förstöra i de kanaler han har +o i 👿
August 16, 2002
festisMER wrote: [quote=BearznaiL][quote=festisMER]Hurru Keffing, vad är det för filer?
du kan sno hans auth o byta lösenord till varförsiktig eller nåt, du kan göra takeover i kanalerna han är OP o kickbanna alla som är där, ge owner till dig själv, o massa andra roliga saker... tex chatta me hans polare som tror du är han... som att sno nåns MSN eller ICQ lösenord... fast det får man ju inte göra...
edit: det är därför man inte sharar hela sin C:...
October 1, 2002
Hmm. Lira på jippii.se/com med någon polare. Smått kul en stund i alla fall.
Vad annars ... För de som lirar D2:
Hoppa in på stora hub:ar på DC och sök på "d2jsp" 8) (Vet inte om .ini-filerna heter så längre). När ni väl tankat hem en sådan kommer ni att förstå vad man ska ha dem till 😛
(Admin: Bara att redigera bort ovanstående om ni finner det opassande)
För er som lirar Rpg: Skriv äventyr. Alltid roligt att sitta och utforma uppdrag/Teckna stadskartor på datorn, etc.
För er som varken lirar D2 eller rpg:
Hoppa in i någon anime-hub på DC och iakta de tragiska människorna utan liv, i chatten. Om du själv anser att du saknar liv är detta det perfekta botemedlet!
January 23, 2002
BearznaiL wrote: [quote=Steel][quote=BearznaiL][quote=Steel]Glo på TV gör jag ibland, har TV-kort i burken.
Ja, har du installerat drivrutinerna så är det bara att stoppa i sladden tror jag och sedan hittar t.ex. ChrisTV själv ditt TV-kort och är inte så svårt att förstå när man ska söka efter kanaler.
keffing, ursäkta att vi är lite OT.
October 6, 2003
Steel wrote: [quote=BearznaiL][quote=Steel][quote=BearznaiL][quote=Steel]Glo på TV gör jag ibland, har TV-kort i burken.
Ja, har du installerat drivrutinerna så är det bara att stoppa i sladden tror jag och sedan hittar t.ex. ChrisTV själv ditt TV-kort och är inte så svårt att förstå när man ska söka efter kanaler.
keffing, ursäkta att vi är lite OT.
Jag kör ju vanliga catalyst, och de känner igen mitt kort som ett All-In-Wonder. Är det bara i med sladden och på med programmet då eller? 🙂
2 Guest(s)