February 18, 2004
Smirnoff wrote: [quote=macrus][quote=Smirnoff][quote=macrus][quote=Smirnoff]Rocco stiffedi 8)
Siffredi är det väl? 😛
En erfaren lirare pratar
Nja.
Mest för att en polare satt och snackade om honom förrut, han kunde tom hans kuklängd.
Ye, mina kompisar brukar prata om honom rätt ofta och stöna som han gör fast i telefonen. kan kännas lite obehagligt :eye:
Dock så har jag aldrig sett filmerna, gjorde en google sökning. såg brutal ut 🙄
If you say so... 8)
January 12, 2004
När det gäller intelligens så är det en kille soom heter Ami.
smartare än han får man leta efter, debatter ser han som ett schackspel, han ligger tre-fyre drag före alla andra.
hatar att snacka med honom, han kan lura vem som helst att jorden är platt. :bgrin:
När det gäller företagsanda så är det nog K-A Westerberg, han som startade hassela kollektiven.
December 18, 2002
[ToMaHaWk wrote: ]Måste faktiskt säga min far. Den karln kan fan allt & känner typ alla. Vad man än behöver skaffa fram tex, fixar han på stubben. Och han är inte nån högt uppsatt man utan en vaktmästare/kyrkvärd på en församling, som råkar vara kung på bilar & allt möjligt annat. :bgrin:
säger detsamma 😀
June 5, 2003
Dehman wrote:
Du vet väl om att man inte kan vara kompis med en tjej utan att vilja något? 😉
Vill vill jag och det tror jag hon vill lite också men den här gången får det vara, tror nämligen att det skulle vara ett stort misstag. Det är båda överrens om. Det är rätt intressant det där, det är första gången något sånt här hänt mig och jag är lugn inför det 🙂
1 Guest(s)