December 5, 2002
Combat wrote: hahaha... Du kan ju alltid gå in på shoutcast elr vad det heter.. (där det finns massa winamps-radiokanaler), så söker du upp "corpsradio" haha det är det mest störda jag har hört 😛
Somnambulant Corpse Radio (var tvungen att kolla)
Fyfan vilka jobbiga grejer, nyss var det en låt med bara ett muller och massa high-tech-ljud och lite gråtljud.
Det där skulle utan tvekan kunna få vem som helst att bli galen och döda en hel stad :cy:
June 26, 2005
June 26, 2005
May 10, 2005
lyssnar just nu på Finntroll. Riktigt bra band faktist och tack för tipset :). Men detta är inte Forest Metal. Såhär står det på susning:
Musiken de spelar är en blandning av black metal, doom metal och folkvisor. Texterna handlar om troll och hat mot kristendomen och de har i princip skapat en egen genre, trollmetal.
November 27, 2003
MaTTzzoN wrote: lyssnar just nu på Finntroll. Riktigt bra band faktist och tack för tipset :). Men detta är inte Forest Metal. Såhär står det på susning:
Musiken de spelar är en blandning av black metal, doom metal och folkvisor. Texterna handlar om troll och hat mot kristendomen och de har i princip skapat en egen genre, trollmetal.
Jo, Finntroll är minst sagt egna och susning skriver mycket skit ;).
Allt är inte Forest Metal det medger jag, men det är ändå på gränsen.
Lite fler:
Du måste kolla in Opeth, men även Ulver, Trollech, Asatru samt Agalloch.
Ska se om jag kommer på fler.
//Andreas
February 10, 2004
HAHAHA kan ju bara informera om att den dära kanalen står på 8 timmar om dygnet 5 dagar i veckan på mitt jobb 😀 hahaha
En snubbe på jobbet tjatar alltid om att "Vi borde dra till min klubb (Han går på nått judo,karate liknande grejjs :P), Bli nerslagna, dra hem till mig, glo på ultravåld dricka sprit å lyssna på corps radio".. så jag börjar seriöst fundera på om inte den radiokanalen har en viss påverkan på människor 😀
jaja det är ju kul om ni lyssnar på skiten för ajg har alldrig sett dom ha flera än 3 lyssnare sammtidigt 😀 hahaha
EDIT: Dom spelar rätt mkt svenska låtar nästa vecka har jag fått info om 😉 (Observera "LÅTAR" 😉 )
April 10, 2003
Delph1 wrote: [quote=MaTTzzoN]lyssnar just nu på Finntroll. Riktigt bra band faktist och tack för tipset :). Men detta är inte Forest Metal. Såhär står det på susning:
Jo, Finntroll är minst sagt egna och susning skriver mycket skit ;).
Allt är inte Forest Metal det medger jag, men det är ändå på gränsen.
Lite fler:
Du måste kolla in Opeth, men även Ulver, Trollech, Asatru samt Agalloch.
Ska se om jag kommer på fler.
//Andreas
Vintersogs första skivor borde ju komma med i den listan för att inte glöma lumsk och storm.
1 Guest(s)