January 14, 2002
Combat wrote: lol.. jo det är faktist rätt så lustigt.. tack för svar iaf.. har funderingar på å dränka henne i frityrolja då jag har upptäkt att hon jobbar på mc. donalds som ligger typ 2min från mitt jobb =)
edit: Quarzi, ska inte du vara i skolan? 😛
har inte du annat för dig på pc superstore än att sitta på nh? 😛 (ska snart ut och försöka dra loss renaulten med mustangen så man kan få in skrothögen i garaget)
March 14, 2001
Combat wrote: lol.. jo det är faktist rätt så lustigt.. tack för svar iaf.. har funderingar på å dränka henne i frityrolja då jag har upptäkt att hon jobbar på mc. donalds som ligger typ 2min från mitt jobb =)
Tror du egentligen är lite sckitzo (stava?) jag så det är egenetligen du som förföljer henne.. det förklara ju också hur hon kunde ha dit mobilnummer..
February 4, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=keffing]sätt på henne, ta lite nakenbilder, sen dra upp dom här på NH... sen sätt på henne igen o sen släng ut henne naken...
så du brukar göra med dina flickor eller 😉
Tror inte det är möjligt, i och med Keffings sexuella läggning (ger igen för en tidigare tråd, där jag var barnslig enligt Keffing=)
May 17, 2002
MrWeizel wrote: [quote=smurfen87]Tror inte det är möjligt, i och med Keffings sexuella läggning (ger igen för en tidigare tråd, där jag var barnslig enligt Keffing=)
Så det är inte typiskt barsnligt att ge igen då? 😉
Al Quaida --> BOOOM in i WTC --> Amerika bombar skiten ur dem. De ger igen, inte vad jag kallar barnsligt direkt.. 😛
February 17, 2004
Combat wrote: Efter ett par månaders tid så har jag jobbat/praktiserat i kungenskurva.
Varge dag tar jag buss 710, där samma människor sitter varge dag.
Efter ett par dagar fick jag syn på en tjej som satt och stirrade på mig, jag stirrade tillbaka med blicken "Va faan vill du?", och då drog hon bort blicken. Hon är typ 20bast, jag e 17, hon är asiat (eller ser så ut iaf), och har till utseendet att dömma någon sorts skada då hon ser "mongo" ut.Jag tänkte inte mera på henne och fortsatta som vanligt att åka buss 710 varge morgon.
Grejjen är den att hon fortsätter att stirra på mig!, och nu efter en sisodär 5 månader så har hon börjat komma in på mitt jobb. hon står vid "bitjänings disken" och bara kollar på alla grejjer i butiken.
hon har gett mig sitt nr. typ 3ggr men jag säger bara åt henne att lämna mig ifred men hon vägrar typ fatta.
Det roligaste utav allt är att hon på något lustigt sätt har lyckats få tag på mitt mobil nr. Det är skrivet på min morsas företag.Nå till min fråga. Hur fan ska jag bli av med henne? Jag har hotat henne med att ringa polisen men hon slutar inte ändå. ska jag ringa polis elelr ska jag skicka allt folk jag känner på henne?
Snälla nån hjälp mig!!! hon är en börda, typ som en vårta i röven, och jag e så j*vla trött på henne.
Plz hjälp mig!!
/adde
hahaha adde!
Jag trodde hon hade lämnat dig i fred!!! 😛
aja, stackare....är du säker på att du inte vet vem det är och hur f*n har hon fått tag i ditt nummer?! 😛
April 17, 2004
January 5, 2002
Combat wrote: Nå till min fråga. Hur fan ska jag bli av med henne? Jag har hotat henne med att ringa polisen men hon slutar inte ändå. ska jag ringa polis elelr ska jag skicka allt folk jag känner på henne?
[arg juggeröst] Döda henne... [/arg juggeröst]
Nej, men det är ju fanimej inte kul att ha någon thaibrud efter sig som därtill är mongo. Skäll ut henne eller något.
May 7, 2004
blackeagle238 wrote: Kungens kurva alltså? Bor inte så värst långt borta, kanske drar förbi donken där och ser vad det är för person.
/lite nyfiken 😕
Alla på NH som bor i närheten kan åka till donken för att undersöka 🙂 Måste fan kolla nästa gång jag är där och käkar..
August 16, 2002
smurfen87 wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=keffing]sätt på henne, ta lite nakenbilder, sen dra upp dom här på NH... sen sätt på henne igen o sen släng ut henne naken...
så du brukar göra med dina flickor eller 😉
Tror inte det är möjligt, i och med Keffings sexuella läggning (ger igen för en tidigare tråd, där jag var barnslig enligt Keffing=)
vad? har du nåt emot homosexuella eller? *fnizz*
edit: var i kungens kurva jobbar du? kanske glider förbi o kollar
4 Guest(s)