September 16, 2002
Okej.
För typ ett år sedan så såg jag faktiskt flera avsnitt i rad. Jag minns inte vilka program det gick emellan, men det var något sånt som var anledningen.
Hur som helst så har jag sett snuttar (5-10min) ibland av sesången som sänds nu. Förra avsnittet såg jag faktiskt hela! (Leo var nån Gladiator, fångad av Valkyrier.)
Men nu vill jag ha det utrett!:
Vem fan är rödtotten?!
Hon är inte den där systern som saknas. Men hon är en syster. Det är tre systrar. Det verkar finnas fyra.
Kan någon reda ut det här?
Även om jag inte ser på serien så vill jag ha det klart! :arg:
October 31, 2003
http://www.imdb.com/title/tt0158552/ Jo dom är nog fyra då. Det förstör ju hela seriens mening. Suger jävla såpopera
January 15, 2004
Kizo wrote: [quote=Gulzebra]Som jag uppfattade det så är hon samma syster i en annan skepnad.
Men hon har ju inte ens samma personlighet?...Väl?
Nja.. jag hade fått helt fel uppfattning, kollar inte så noga på det. Blandar nog ihop med när dom förvandlade Shannen lite i nått avsnitt.
Här har du i alla fall ungefär vad hon är:
"What is it about TV shows about witchcraft that can't keep cast members? Difficult co-star Shannen Doherty "decided to seek other opportunities" and left the WB series "Charmed" after last season. Rose McGowan, who knows scary behavior well as an ex-girlfriend of Marilyn Manson and her role in "Scream," will step in this season as the long lost sister of Alyssa Milano and Holly Marie Combs."
September 16, 2002
Gulzebra wrote: "What is it about TV shows about witchcraft that can't keep cast members? Difficult co-star Shannen Doherty "decided to seek other opportunities" and left the WB series "Charmed" after last season. Rose McGowan, who knows scary behavior well as an ex-girlfriend of Marilyn Manson and her role in "Scream," will step in this season as the long lost sister of Alyssa Milano and Holly Marie Combs."
Men.....Power of three för tusan! 3! Då har dom ju varit 4 hela tiden! Alltså har det inte funnits någon trekraft (Ooooh, Zelda!).
Eller har "magin" inte vetat om den fjärde?!
Gah!
Nu får jag kramp i huvve! :cy:
January 15, 2004
Kizo wrote: [quote=Gulzebra]"What is it about TV shows about witchcraft that can't keep cast members? Difficult co-star Shannen Doherty "decided to seek other opportunities" and left the WB series "Charmed" after last season. Rose McGowan, who knows scary behavior well as an ex-girlfriend of Marilyn Manson and her role in "Scream," will step in this season as the long lost sister of Alyssa Milano and Holly Marie Combs."
Men.....Power of three för tusan! 3! Då har dom ju varit 4 hela tiden! Alltså har det inte funnits någon trekraft (Ooooh, Zelda!).
Eller har "magin" inte vetat om den fjärde?!
Gah!
Nu får jag kramp i huvve! :cy:
Ja, håller med. Då hade min feluppfattning varit mycket snyggare.. Att någon elak snubbe förvandlade henne så hon bara såg annorlunda ut. 😛
1 Guest(s)