November 16, 2002
Mind wrote: FFS for fuck sake
rtfm står la för read the Fucking manual ?
IC i see ( jag förstårwtf om ingen vet så what the fuck, utalas dock what da fuck med lite italeno mafia accent som ofta används i sopranos.
kan man inte säga WTH = what the hell
Offtopic: sopranos e så jäkla coolt
September 13, 2002
offtopicsvar: sopranos suger (sandlådediskussion jag vet)
såg en snygg haxx0r skrift idag 31337 .. på... jaa.. onekligen.. lunar hahaha...
något som kan vara lite störande är när folk hittar på förkortningar allt eftersom de skriver & många låtsas att de fattar fast de inte har en aning om vad som skrivs
December 20, 2001
August 21, 2001
heimdal wrote: offtopicsvar: sopranos suger (sandlådediskussion jag vet)
såg en snygg haxx0r skrift idag 31337 .. på... jaa.. onekligen.. lunar hahaha...
något som kan vara lite störande är när folk hittar på förkortningar allt eftersom de skriver & många låtsas att de fattar fast de inte har en aning om vad som skrivs
där kom det igen.. 1337? vad menas med detta? Fattar noll och känner mig gammal och utanför... suck..
August 19, 2001
Metz wrote: jag e nåt fruktansvärt trött på alla internet förkortningar så jag tänkte ni som vet några kan ju hjälpa mig och andra som inte e så insatta i den djungeln
kan iof några
Börjar här då:
LOL = lauphing out loud
ASG = ASgarv
BRB = Be right back
LR = eller ....................................
Hehe fin stavning på laughing
m8=mate=kompis/polaren
June 30, 2001
Garfzez wrote: [quote=heimdal]offtopicsvar: sopranos suger (sandlådediskussion jag vet)
där kom det igen.. 1337? vad menas med detta? Fattar noll och känner mig gammal och utanför... suck..
1337 = leet = elite
November 16, 2002
Mathias wrote: [quote=Garfzez][quote=heimdal]offtopicsvar: sopranos suger (sandlådediskussion jag vet)
1337 = leet = elite
det e så vitt jag vet en flummig benämning på hackers kort och gott dom kallar sig 1337 = leet = elite
2 Guest(s)